Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

_DM_

Legacy Member
Ik snap niet dat iemand als Boskamp (zijn vrouw is enkele jaren geleden overleden en daar begon die mongool ook over...) nog met hem wil samen werken...

ZoidBerg

Legacy Member
Khad ook wel al verwacht da boskamp zou zegge van kruipt in den boom, ik kom nimmer af. Over zen vrouw beginne klappe terwijl da gevoelig onderwerp is, gistere bij één van die goals: johan gaat er strax uitleg over geve, hij wil er iets over kwijt.

Boskamp wilt beginne uitlegge, eerst reclame!

.. Onze analisten wouden praten maar er is geen tijd meer.. FU vt4

Tsommy

Legacy Member
kijk om 18.00 dan naar BBC menschen :d veel beter.
Azo fucked, ktwijfelde tussen villa of Torres als spits in men fantasy team. natuurlijk torres gekozen. :D

_DM_

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
kijk om 18.00 dan naar BBC menschen :d veel beter.
Azo fucked, ktwijfelde tussen villa of Torres als spits in men fantasy team. natuurlijk torres gekozen. :D

Normaal zou ik de tweede match op den holland kijken maar die geven niet meer om andere ploegen nu ze gewonnen hebben.

RSgod'

Legacy Member
als ik nu zoals Aad den mos moet redeneren was dit de beste match en ploeg die we al gezien hebben...

dqve

Legacy Member
Huybrechts is, was en zal altijd hilarisch blijven.
Frank dingeske heeft dat ook vind ik.
Stellen de verkeerde plus teveel vragen.
Wij missen Joeri Mulders, Gary Linekers enzomeer.
Ernst ter zake ook en vooral in zulke studios, of gedoemd nooit geen eindrondes meer te spelen laat staan een competitie te verbeteren.
Meer vergelijken met buitelandse competities, niets vanzelfsprekend vinden en tegelijkertijd alles.
Maar nee, liever den boer uithangen dus of kan iemand zichzelf voorstellen dat zulke feestelijke opmerkingen zich ook voordoen in programmas zoals ik zeg maar match of the day, of studio sport..
De Carl, dat is meer iets voor de VTM achtige dingen, en nationaal voetbal dus eer en ernst is niet voor VTM.
Ik zou het hatelijk vinden wanneer zo'n man de Tour de France zou volgen als Live commentator.

Spanje haalde wel meer basketbal uitslagen in de poules van een eindronde maar dan komt het he, en gaan ze der veelal met een beetje pech uit.
Volgens Emilio zijn ze echter groot kandidaat omdat ze nu doen wat ze nooit eerder konden en wel liefst vier keer op rij.
Scoren op counter.
De hollanders kunnen dat ook blijkbaar, en de Duitsers hebben het altijd in de bagage zitten, net als de Italianen dat naast andere kwaliteiten ook beheersen.
Dat zulk type ploeg dit toernooi zal winnen is denk ik wel zeker, de Grieken deden het vier jaar geleden en de rode duivels haalde ooit het niveau wereldvoetbal op zulke wijze.
Emilio zou wel eens gelijk kunnen hebben, en ik gun het die Spanjaarden best.(als natie dan).

Enfin, genoeg getikt één van m'n outsiders is aan den bak, Greece...
s kijke of dat terrecht is, tenslotte winnaar groep voorrondes.

Macresco

Legacy Member
Ik had opt werk 3-1 voor Spanje gezet.
Der zit denk ik 25€ ofzo in de pot. Aan mijne neus voorbij door een offside goal. Ik ben serieus bestolen. Met dieje pot had ik de rest van het tornooi kunnen financieren met die inzetten opt werk.

Gavin

Legacy Member
Wat een schande, zeg. Regerend Europees kampioen ..
Misschien een interland tegen de Rangers regelen voor een echte supermatch?

En dan zeggen dat er voetballanden zoals Engeland thuis moeten blijven. Degoutant.

Blackstone

Legacy Member
Wat heeft Carl dan precies gezegd over Boskamp zijn vrouw?

*edit* en wat is er nu gebeurd :p

Saiko-G

Legacy Member
Blackstone zei:
*edit* en wat is er nu gebeurd :p

Entertainment van de bovenste plank :strike:

Het zou idd schandalig zijn moest Griekenland op deze manier ook maar 1 punt pakken. Een schande dat die zo Europees kampioen geworden zijn. Bah.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan