Huybrechts is, was en zal altijd hilarisch blijven.
Frank dingeske heeft dat ook vind ik.
Stellen de verkeerde plus teveel vragen.
Wij missen Joeri Mulders, Gary Linekers enzomeer.
Ernst ter zake ook en vooral in zulke studios, of gedoemd nooit geen eindrondes meer te spelen laat staan een competitie te verbeteren.
Meer vergelijken met buitelandse competities, niets vanzelfsprekend vinden en tegelijkertijd alles.
Maar nee, liever den boer uithangen dus of kan iemand zichzelf voorstellen dat zulke feestelijke opmerkingen zich ook voordoen in programmas zoals ik zeg maar match of the day, of studio sport..
De Carl, dat is meer iets voor de VTM achtige dingen, en nationaal voetbal dus eer en ernst is niet voor VTM.
Ik zou het hatelijk vinden wanneer zo'n man de Tour de France zou volgen als Live commentator.
Spanje haalde wel meer basketbal uitslagen in de poules van een eindronde maar dan komt het he, en gaan ze der veelal met een beetje pech uit.
Volgens Emilio zijn ze echter groot kandidaat omdat ze nu doen wat ze nooit eerder konden en wel liefst vier keer op rij.
Scoren op counter.
De hollanders kunnen dat ook blijkbaar, en de Duitsers hebben het altijd in de bagage zitten, net als de Italianen dat naast andere kwaliteiten ook beheersen.
Dat zulk type ploeg dit toernooi zal winnen is denk ik wel zeker, de Grieken deden het vier jaar geleden en de rode duivels haalde ooit het niveau wereldvoetbal op zulke wijze.
Emilio zou wel eens gelijk kunnen hebben, en ik gun het die Spanjaarden best.(als natie dan).
Enfin, genoeg getikt één van m'n outsiders is aan den bak, Greece...
s kijke of dat terrecht is, tenslotte winnaar groep voorrondes.