Archief - Young Talent Concept !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XoN`-

Legacy Member
Gegroet mede-muziekliefhebbers!


Kheb samen met ne maat een concept voorgesteld in ons plaatselijk jeugdhuis : JH de NOK (temp site).


'Everybody wants to be a dj' , maar spijtig gnoeg krijgen ze vaak niet de kans om zichzelf te promoten. En daar willen wij nu op inspelen!

In de zomervakantie (wrsl rond 21ste + begin augustus (ja 2 keer)) Organiseren we op vrijdag een feest waar dj's zich kunne komen voorstellen.

Ff concrete gegevens:

- Demo opsturen naar
JH de NOK
Cingel 1
2350 Vosselaar
Young talent DJ
Tav JP Snoeckx

- Genre vermelden
- Voorwaarde = GRATIS komen draaien
- Iedere DJ draait 1 u
- email-adres vermelden !!


Zelf kenne we al een hoop young talent hier uit de buurt maar aangezien we een 14 djs moete hebben (voor de 2 x) deze oproep !

We hebben volgende genres op het oog (hangt natuurlijk af vd respons):

House
Electro
Glitch
D&B
Techno
& mss nog afhankelijk vh aanbod
(GEEN hardstyle/jump .... sry)


Het staat nog allemaal in z'n beginfase (aangezien het gistren pas is voorgesteld & we nog tijd gnoeg hebben).

Materiaal is allemaal ter beschikking (2 cd spelers + 2 technicsen), dus enigste wa ge moet meenemen is u platenbak!

Dergelijke feesjeuhs slagen hier aan & met namen zoals:
cyrix
tomaz
norman bates
cj bolland
ed & kim
starski & tonic
jan van biesen
wontime
system d
grazzhoppa
....

Zijn we er toch al wel in geslaagd om als heel klein JH serieus wat namen te laten komen !


Tevens is het een leuke manier om al de DJ-s hier in de omstreken te leren kennen & mss wat connecties te leggen !


Hope to c u soon !!!

Miesjel

Legacy Member
Awel ja, daar kan ik eens moeite voor doen. Das tegen Turnhout zeker?

Pana

Legacy Member
De nok begot :D. Daar doe ik wel aan mee ^^.
Zal den GiJay ok eens wakkerporren om mee te doen.

XoN`-

Legacy Member
Yup miesjel das tegen thout.


& peins da ge dr wel iemand tegen lijf loopt da ge kent ;)

ElemenTiM

Legacy Member
Deze keer eindelijk iets dat relatief kortbij is, dus k'ga zeker demo insturen, je weet maar nooit :)

Tekzav

Legacy Member
wanneer is de einddatum?

En is booty/ghettotech "toegelaten"?

Vix

Legacy Member
Ik zou ook wel willen draaien, lijkt mij een mooi feestje zo. :) Maar is Club toegelaten ? Als ge nie zeker zijt stuur ik nog wel een setje op. ;)

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Baloo zei:
waarom geen trance ?

Omdat de trance van vandaag zo slecht is dat het helemaal niet meer in is.
Ik zeg het ook niet graag, maar de gouden jaren van trance zijn echt voorbij.. luister naar wat voor kwaliteit tussen 94 en 2003 ongeveer is uitgekomen en dan ineens bam gedaan...

Ik hoop natuurlijk dat het terugkomt ! maar inmiddels heb ik nog altijd mijn oude pareltjes om aan vast te houden :woohoo:

(zie platencollectie in sig)

zou dolgraag trance fuif geven maar wete da risico durf ik niet pakke, komt geen kat op af denk ik

w00p

Legacy Member
Te ver voor mij, maar de naam lijkt verdacht op young talent corner van poppunt! :p

De afkorting YTC zal dus voor vele grote misverstanden zorgen...

XoN`-

Legacy Member
het heeft nog geen naam. Tis gwoon concept dat zo noemt :)

Groove mag trouwens, trance mja moogt altij demoke opsturen mr kans zal kleiner zijn (of ge moet echt lekkere trance draaien).
Bootytech mag ook :) send ur demo

@ miesjel: mij kent ge ni nee.

Einddatum is nog ni vastgelegd, maar zal wrsl rond mid juni of eind juni zijn.

Ask tijd heb maak dit weekend nog klein siteje met alle info....


Send ur demos !

Cheerio!

XoN`-

Legacy Member
BuFu. zei:
no one beats 't spiraal :)

hehe , maar toch leuk initiatief...

Hehe een BIM liefhebber, me 2.

Mr vgl da er aub ni mee, spiraal is een clubke van rijkevorsel waar ge ni binne geraakt (as resident dan, of ge moet heel goei connecties hebben) & zij halen internationale & nationale djz in huis dmv 1 contactpersoon.

Tevens krijgen zij enorm veel subsidies.

Nway zij zijn ook erges begonne mh ;)

BuFu.

Legacy Member
XoN`- zei:
Hehe een BIM liefhebber, me 2.

Mr vgl da er aub ni mee, spiraal is een clubke van rijkevorsel waar ge ni binne geraakt (as resident dan, of ge moet heel goei connecties hebben) & zij halen internationale & nationale djz in huis dmv 1 contactpersoon.

Tevens krijgen zij enorm veel subsidies.

Nway zij zijn ook erges begonne mh ;)

mja , idd!
kom je er veel?
Dj's zijn soms wel over the top, maar gvd al bangelijke feesjes gehad imo :D ( dj assault , T-1000, dj godfather,... :love: )
En het voordeel is dat het 100 meter van mij thuis is ^^

Sabe

Legacy Member
mmz, is wel ver, maar tegen dan heeft menne maat mss wel nen auto ^^
kga proberen men demo op te sturen = D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan