Cakeman
Legacy Member
Ik heb net even gezocht naar de "Grote basgitaar thread" maar die blijkt niet te bestaan. Ofwel heb ik er grandioos over gekeken, dat kan ook 
Twee jaar geleden ben ik gitaar beginnen spelen en nu ik zou me graag gaan bezighouden met bass. Van basgitaren ken ik niet echt veel, daarom vraag ik hier even om hulp.
Mijn keuze van bas wordt beperkt door twee zaken: ik speel linkshandig en ik had gedacht aan een budget van 400-500 euro voor de bas.
Wat raden jullie mij aan? Zelf had ik aan deze Yamaha BB414 gedacht. Is dat iets?
Het genre dat ik graag zou spelen is rock en funky.

Twee jaar geleden ben ik gitaar beginnen spelen en nu ik zou me graag gaan bezighouden met bass. Van basgitaren ken ik niet echt veel, daarom vraag ik hier even om hulp.
Mijn keuze van bas wordt beperkt door twee zaken: ik speel linkshandig en ik had gedacht aan een budget van 400-500 euro voor de bas.
Wat raden jullie mij aan? Zelf had ik aan deze Yamaha BB414 gedacht. Is dat iets?
Het genre dat ik graag zou spelen is rock en funky.
.
(ni kope, rommel voor té veel geld)
) of MM