Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pilatus

Legacy Member
2-3-4-5 juli

Speculaties over namen zullen ver gaan beginnen zeker :')

nTFs

Legacy Member
Mark my words..AC/DC en Metallica gaan er zijn en het zal weeral snel uitverkocht zijn.

Pilatus

Legacy Member
ik hoop echt géén metallica, ik begin het schijt te krijgen van die mannen :)

Sir.Killalot

Legacy Member
Metallica hoeft voor mij ook niet, te duur waardoor andere goede/betere groepen misschien niet kunnen komen!

shiftyke

Legacy Member
nTFs zei:
Mark my words..AC/DC en Metallica gaan er zijn en het zal weeral snel uitverkocht zijn.

AC/DC zooo hard niet e, Metallica klein kansje

trouwens werchter is de afgelopen 4 jaar nog nooit snel uitverkocht geweest, vorig jaar was het niet eens uitverkocht een week voor het event...

MGMT, Kings Of Leon en Oasis komen in alle waarschijnlijkheid (alé nie officieel maar voor 75% :p)

edit: Als Schuermans nu voor een Pink Floyd reunie kan zorgen kom ik zeker en n wordt hij man van het jaar :D

CP-RB2H

Legacy Member
Coldplay gaat in 2009 ook weer openluchtshows geven dus de kans dat die komen is ook al groot.

cassie821

Legacy Member
Pilatus zei:
misschien guns n roses, nav het nieuwe album?

Lol nee , die mannen touren amper ( denk ik toch )
Ik hoop toch dat ik dit jaar es Muse en Nine Inch Nails zal zien ^^

@ Shiftyke , één van die leden is toch onlangs gestorven hopelijk heeft hij ne zoon zoals bij het reunie concert van Led Zeppelin

Krollovic

Legacy Member
Muse, Kings of Leon, Sigúr Ros (vorig jaar gemist, verdomme toch), Editors en ge gaat mij al niet horen klagen :-)

Kid_C

Legacy Member
Guns 'n roses, echt, néén. Herman is denk ik niet zo dom.
NIN, wie weet, al zie ik liever een zaalconcert, hij stopt naar het schijnt met touren binnenkort.
Kings of leon mogen eens thuisblijven voor mij. Sigur Ros na de overload dit jaar ook, zelfde met de Editors.

Waar is de originaliteit? :)

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
Waar is de originaliteit? :)

Herman Schuermans heeft die jaren geleden verkocht ;)

cassie821 zei:
Lol nee , die mannen touren amper ( denk ik toch )
Ik hoop toch dat ik dit jaar es Muse en Nine Inch Nails zal zien ^^

@ Shiftyke , één van die leden is toch onlangs gestorven hopelijk heeft hij ne zoon zoals bij het reunie concert van Led Zeppelin

Jaja, Richard Wright is komen te gaan, maar het was eerder als grapje bedoelt hoor, no way dat ze ooit nog gaan toerne :(

squan

Legacy Member
Pintjes aan nen euro, die wil ik nog wel eens terugzien, lang geleden ...

Skyscraper

Legacy Member
Kid_C zei:
NIN, wie weet, al zie ik liever een zaalconcert, hij stopt naar het schijnt met touren binnenkort.

Nin zou idd wel is kunne ja, misschien meer kans voor pukkelpop tho.
maar ehm stoppen met touren, trent, serieus? Of gewoon deze tour bedoelt ge?..

felixdraait

Legacy Member
Nog nooit gezien, zouden mij zeker naar Werchter krijgen:
Maxïmo Park, Damien Rice, Interpol, Vampire Weekend, DCFC (1x gezien), Cold War Kids (geniale tweede plaat, jongens!), Last Shadow Puppets; The Good, the Bad & the Queen, Battles

Soit, ik doe bijna elk jaar Werchter en Pukkelpop ipv op reis te gaan, ieder zijn ding zeker.

Sir.Killalot

Legacy Member
Vampire Weekend stond vorig jaar ook al op Werchter.
Niettegenstaande dat als er een groep nog is mag staan zij het wel zijn! Geniaal optreden toen.

felixdraait

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Vampire Weekend stond vorig jaar ook al op Werchter.
Niettegenstaande dat als er een groep nog is mag staan zij het wel zijn! Geniaal optreden toen.

Weet ik, maar ik vond niemand die mee wou en ik doe nie zo graag alleen optredens. Vind het altijd stom als ik mijn verbazing of ontgoocheling met niemand kan delen, vandaar misschien dit jaar eens checken.

Ik snap trouwens ook niet die commentaar altijd van 'die stonden er vorig jaar al'. Als ze er nu al 7j op rij staan, ja oké dan, maar ik heb (vooral op pukkelpop) echt nooit alle groepen gezien die ik graag wou zien hoor. Mij stoort dat allerminst. Bovendien ga ik graag naar artiesten zien die ik al eens gezien heb en goed vond. Opmerkelijk hoe hard optredens kunnen verschillen terwijl ze toch quasi dezelfde set spelen.

Ohja, Simian Mobile Disco zou'k ook eens willen zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan