Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pred

Legacy Member
ik heb eigenlijk écht geen zin meer in die camping hé, volgens mij word ik oud.

Kid_C

Legacy Member
Pred zei:
ik heb eigenlijk écht geen zin meer in die camping hé, volgens mij word ik oud.

Idem, ik heb nog geen ticket gekocht en met die warmte ben ik nu serieus aan het twijfelen. Die pkpcamping is verschrikkelijk.

Pred

Legacy Member
Kid_C zei:
Idem, ik heb nog geen ticket gekocht en met die warmte ben ik nu serieus aan het twijfelen. Die pkpcamping is verschrikkelijk.

hehe ik heb ook nog geen ticket

nu ik woon nu wel niet zo ver, ik kan desnoods elke dag op en af gaan... maar eigenlijk, das ook nie ideaal hé (kunt niks drinken dan)

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
Idem, ik heb nog geen ticket gekocht en met die warmte ben ik nu serieus aan het twijfelen. Die pkpcamping is verschrikkelijk.

pukkelpop heeft inderdaad geen gezellige camping, neem nu die van Werchter (A1, B0,...) dat zijn echt supercamping, veel sfeer, veel ruimte en geen hooligans die alles kapot trappen wat ze tegen komen.

Good Times daar :love:

Kid_C

Legacy Member
Pred zei:
hehe ik heb ook nog geen ticket

nu ik woon nu wel niet zo ver, ik kan desnoods elke dag op en af gaan... maar eigenlijk, das ook nie ideaal hé (kunt niks drinken dan)

Het probleem met die camping is dat iedereen op (niet naast, maar OP) elkaar zit. Wanneer je die tenten moet zetten is ook al zo'n ramp.. :')

Pred

Legacy Member
idd, als ge 15 jaar zijt is da allemaal ruig en cool, ma ik heb het stillekesaan toch wel gezien. Vorig jaar zat ik op de medewerkerscamping maar aangezien ik er dit jaar nie ga werken kan ik daar ook nie gaan liggen.

kom Kid_C, we gaan samen op hotel :D

Kid_C

Legacy Member
Pred zei:
idd, als ge 15 jaar zijt is da allemaal ruig en cool, ma ik heb het stillekesaan toch wel gezien. Vorig jaar zat ik op de medewerkerscamping maar aangezien ik er dit jaar nie ga werken kan ik daar ook nie gaan liggen.

kom Kid_C, we gaan samen op hotel :D

Eigenlijk wel zonde dat ik nu geen rijbewijs heb. Ik drink niet en we konden 's avonds rijden naar jouw thuis... :D

nTFs

Legacy Member
Nog geen ticket maar Donderdag mss toch eens gaan voor Faith No More en de surprise act.

Pred

Legacy Member
Kid_C zei:
Eigenlijk wel zonde dat ik nu geen rijbewijs heb. Ik drink niet en we konden 's avonds rijden naar jouw thuis... :D


eigenlijk wel zonde dat ge geen lekker wijf zijt ...
:D

Kid_C

Legacy Member
Pred zei:
eigenlijk wel zonde dat ge geen lekker wijf zijt ...
:D

Gewoon de donderdag toekomen en achteraan op de camping staan, daar is het veel beter naar het schijnt?

Pred

Legacy Member
hehe ja buh, het volk waar ik mee ga gaan woensdag al
en om alleen ergens vanachter te gaan liggen da zegt me nu ook nie zoveel :)

achja, zal wel zien :)

^MystiQ

Legacy Member
Timmo70 zei:
Iemand die een lijstje kan opstellen van wat je zeker moet meeneemen? :p
Voor iedereen die een eerste keer gaat ;p

wc papier. Da moogde nu eens echt niet vergeten se :)

Hekje#

Legacy Member
Ik vind de PP camping goed meevallen. Ik kan me wel voorstellen dat het irritant is voor mensen die graag na het laatste optreden (main) tegen 2 uur ten laatste willen slapen. Als je niet optimaal ligt is er kans op veel lawaai. Voor de rest vind ik het tof om met onze groep van ne man of 15 de hele dag op de camping te zitten zuipen voor amper geld en s avonds (of soms eens namiddag indien er iemand goed staat) alles te gaan geven in de boiler/dance hall.

Ik kijk er weer naar uit. Kga er woensdag rond 10 uur zijn denk ik.

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Kvind de PPcampîng ook top. Maar als je idd wilt pitte ist wel constant veel te veel lawaai. Ik ga meestal na de laatste goede show (meestal rond 2) naar de camping en feest of prak ik daar nog wat. Tegen 4-5 meestal pitten en ik kan toch altijd ongestoord tot een uur of 10-11 slapen. Dees jaar stond ik op A1 op RW en ik vond dit echt saai. Der was nergens een dikke feest of grappig stuff happening.. Maar je hebt er idd veel plaats om op te stellen en om een nais middeplein te maken.

Hekje#

Legacy Member
Mjah een middenplein maken onder een partytent is op PP zogoed als onmogelijk. Vorig jaar is het ons gelukt, maar was toch wat te klein. Dit jaar zal het wss hetzelfde zijn.
We hebben 2 grote partytenten bij en ik denk toch wel een stuk of 10 kleine tenten.
Mogen al blij zijn als die van de organisatie niet belachelijk doen dat de kleine tenten al te ver van mekaar staan... Altijd die shit met dat touw he :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan