beton
Legacy Member
Hoi forum !
't Is weeral efkes geleden dat ik hier nog ben geweest (de nieuwe layout joeg me weg), maar er komt een come-back aan, ik voel het!
We hebben met Mount Venus net een demootje afgewerkt, en ik had dolgraag jullie mening gehoord! De demo telt 3 nummers (gemiddeld rond de 7 minuten), postrock-opbouw met progressieve invloeden (zo zou ik het verwoorden in ieder geval).
Alles is thuis opgenomen en gemixt (vooral met Cakewalk).
Voor de geinteresseerden is de demo verkrijgbaar voor 5euri!
Helaas kan ik jullie enkel een myspace aanbieden om het te beluisteren, .. als mensen een andere optie kennen om een stream aan te bieden (tegen betere kwaliteit dan myspace), let us know !
http://myspace.com/mountvenus
Alvast nen dikke merci voor het luisteren !
beton
't Is weeral efkes geleden dat ik hier nog ben geweest (de nieuwe layout joeg me weg), maar er komt een come-back aan, ik voel het!
We hebben met Mount Venus net een demootje afgewerkt, en ik had dolgraag jullie mening gehoord! De demo telt 3 nummers (gemiddeld rond de 7 minuten), postrock-opbouw met progressieve invloeden (zo zou ik het verwoorden in ieder geval).
Alles is thuis opgenomen en gemixt (vooral met Cakewalk).
Voor de geinteresseerden is de demo verkrijgbaar voor 5euri!
Helaas kan ik jullie enkel een myspace aanbieden om het te beluisteren, .. als mensen een andere optie kennen om een stream aan te bieden (tegen betere kwaliteit dan myspace), let us know !
http://myspace.com/mountvenus
Alvast nen dikke merci voor het luisteren !
beton



.