Archief - Music @ London

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
jah beetje dubbelzinnige titel mss maar het houdt 2 dingen in :D

ik kreeg het idee om es een intressante stad te gaan bezoeken en om o.a. platenzaken af te lopen
natuurlijk, in België is dat allemaal kleinschalig (iedereen is wel al eens in de musicman of soundstation geweest...) dus dachtek voor de grenzen over te gaan.
Nu kwam ik met boonzor tot de conclusie dat Parijs en Londen best wel intressant zijn daarvoor, dus dacht ik om er eens naartoe te gaan. tis natuurlijk Londen geworden door mijn gebrek aan Frans :D
het is uiteraard een leuke kans en we dachten die mss te delen met anderen, want ik denk dat er veel aan denken om eens nieuwe platenzaken op te zoeken.

dus wie ziet het zitten om mee te gaan naar Londen (weekendje)? wie heeft er intresse in?

het is nog allemaal onzeker, niks van datum vast ofzo, dus tis eerder een peiling naar wie intresse heeft, zodat we mss een bendeke kunnen meedoen :)

en dan natuurlijk:

wie kenter goeie platenzaken in Londen? mss leuke plekken om uit te gaan ook? of andere intressante winkels?

allesinds bedankt :love:

Sabe

Legacy Member
Ik heb zeker interesse, maar dat zal dan toch ergens eind dit jaar moeten zijn... dan heb ik waarschijnlijk wel genoeg geld :)

In ieder geval, moeten we zeker ook eens duitsland bezoeken. Waaronder Frankfurt en Berlijn xD
Cocoonclub, en zeker hardwax vinyl shop bezoeken ^^

Tah_b00nz0r

Legacy Member
eind dit jaar omfg sabe ^^ spaar wat op of gebruik ff wat van je spaarrekening?

als we rond pasen gaan fzo dan moet ik ook geld van spaarreking gaan neme ze ma da verdient ge wel terug onder vakantieperiode fzo

ferre

Legacy Member
parijs is ni vet qua vinyl (enkel hip hop enzovoorts dan)
londen lijkt nice , maar in duitsland (berlijn enzo) zijn zeker vette shops !

Sabe

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
eind dit jaar omfg sabe ^^ spaar wat op of gebruik ff wat van je spaarrekening?

als we rond pasen gaan fzo dan moet ik ook geld van spaarreking gaan neme ze ma da verdient ge wel terug onder vakantieperiode fzo

spaarrekening :sop:
waar pijnsde da men gear en een deel van men erste platen van komen ....

soit ik zal zien e :)
als gelle ga en het lukt me niet ist zo e :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
sabe you most come :) ge hebt toch een werkske dacht ik :D

ik dacht da ge u gear met vakantiegeld had gekocht gellijk ik had gedaan ^^

Sabe

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
sabe you most come :) ge hebt toch een werkske dacht ik :D

ik dacht da ge u gear met vakantiegeld had gekocht gellijk ik had gedaan ^^

da werkske heb ik niet meer .... en men geld gaat uit naar platen en kleren >_>

men eerste gear met spaarrekening en men 2de gear met vakantiegeld :)

DBK

Legacy Member
TRFluffy zei:
mogen de lieven mee? :p lol
weet ge, die lieven zullen platen zaken niet intressant vinden en ik kan daar ook niet zoveel gaan zoeken, zal ik op de lieven passen ondertussen? goed?

Desperatozz

Legacy Member
DBK zei:
weet ge, die lieven zullen platen zaken niet intressant vinden en ik kan daar ook niet zoveel gaan zoeken, zal ik op de lieven passen ondertussen? goed?

de mijn zou da nog wel graag doen denk'k, meegaan met plaatjes luistere

TRFluffy

Legacy Member
de mijn... nie... :p en ik betrouw ze wel me ander gasten die "er op letten"...

PBO

Legacy Member
parijs is mss wel ietske goeikoper :p , maar londen lijkt me idd wel een pak vetter :)

kvraag mij wel af hoeveel da gaat kosten :x

Xavez

Legacy Member
ge zijt gek... ga naar Parijs. Londen is effectief duurder en echt niet "vetter" ofzo. Parijs heeft HEEL VEEL in de minder-commerciële stijl (m.a.w. het loopt er niet over van ministry of sound)

FitZ

Legacy Member
kost stukke van mense... Kwou ook is nr fabric gaan voor een feesje, da kwam al op 200euro. Als ge dan nogis platen wilt kopen...Imo komde voor een weekend Londen ni toe me 500euro

Pana

Legacy Member
Als het voor mei is ga ik mee, weet een heleboel zaakjes zijn die ik vorige keer niet heb kunnen checken :).

Plut0r

Legacy Member
PBO zei:
parijs is mss wel ietske goeikoper :p , maar londen lijkt me idd wel een pak vetter :)

kvraag mij wel af hoeveel da gaat kosten :x

ben naar alle 2 geweest en moet zeggen parijs is veel geestiger mja das mijn mening eh :p

Babs

Legacy Member
mja ik ga in de paasvakantie nog me mn ouders naar Parijs, kan mss een oogske opendoen voor wa er daar allemaal te vinden is.
tis allemaal nog nie zeker ma tga zeker Londen of Parijs worden
mss alsde naar Duitsland ga kan ik daar rechtstreeks mijn TT's gaan kopen :p toch een beetje teveel sleurwerk!

Desperatozz

Legacy Member
londen is wel gewoon sjieker... ook voor de non-dj stuff :)

IMHO eh :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan