Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TnG- zei:verborgen mappen aanzetten en slepen maar))
aimless zei:Als ge iTunes niet instalt kunt ge em wel gebruiken als gewone externe HD.
Maar dacht ook dat voor liedjes er op te zetten om te beluisteren geen andere optie is als iTunes(wat eigenlijk ook wel logisch is).
Kunt er altijd eens op googlen, meestal zijn er wel alternatieve plugins voor via winamp ofzo.
Maar als ik me niet vergis komt die vooral omdat een ipod m4a afspeelt(zelfde extensie als de liedjes die ge via Istore afhaald). En het is net iTunes die deze extensie creeërt.
(correct me if i'm wrong)

Wat is er zo stom aan? Ik heb daar niks van problemen meeClay zei:omdat het het stomste programma ooit is ?

Clay zei:omdat het het stomste programma ooit is ?
Reden waarom ik geen ipod's meer koop
