Stierkoe
Legacy Member
De versie met humbuckers.Sick` zei:Lucky man!! Welke?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De versie met humbuckers.Sick` zei:Lucky man!! Welke?![]()
TsD zei:Hebben er hier mensen ervaring met een Nobels Overdrive Special (korean made) of met een Ibanez Metal Charger Vintage (japan)? Net mail gekregen met ruilvoorstel maar ken deze pedalen niet en vind niet direct goede soundclips terug op internet. En rond welk zou deze prijs ongeveer liggen 2dehands?
Stierkoe zei:
€990 bij Thomann. Beetje een risico aangezien ik hem niet kon testen.. maarja. Als het goed is heb ik hem morgenSick` zei:Prijskaartje?

Proficiat met de aankoop, hopelijk hebt ge er veel plezier vanStierkoe zei:€990 bij Thomann. Beetje een risico aangezien ik hem niet kon testen.. maarja. Als het goed is heb ik hem morgen![]()


Ronnie86 zei:en wa zou ge daarvoor in ruil geven?
desolation zei:Ik zal het hier nog eens posten : Steffsen
Hij maakt op maat, dus gewoon zeggen welke klank je wilt uit je pickup en je krijgt maatwerk voor de prijs van run of the mill
. Speelt verrassend vlot en zit comfortabel, ik dacht dat ik langer ging moeten wennen. De kwaliteit lijkt dik in orde te zijn. Wel een paar kleine probleempjes met de setup precies, en dikkere snaren dan ik gewend ben. Maar waarschijnlijk niets die niet opgelost kan worden. Veel pickup instellingen.. het zal nog wel een tijdje duren voor ik goed door heb wat voor wat te gebruiken. Conclusie, weer een excuus minder als mijn spel slecht klinkt
.
langun zei:Dan moet je uiteraard wel weten welke klank je wilt...
Stierkoe zei:Klein verslagje: nieuwe gitaar is gearriveerd. Speelt verrassend vlot en zit comfortabel, ik dacht dat ik langer ging moeten wennen. De kwaliteit lijkt dik in orde te zijn. Wel een paar kleine probleempjes met de setup precies, en dikkere snaren dan ik gewend ben. Maar waarschijnlijk niets die niet opgelost kan worden. Veel pickup instellingen.. het zal nog wel een tijdje duren voor ik goed door heb wat voor wat te gebruiken. Conclusie, weer een excuus minder als mijn spel slecht klinkt
.
En benieuwd waarvoor ik nu GAS krijg..![]()
Het zijn .010's denk ik, maar het is dikker dan de 9-42 die ik gewoon ben. De kortere scale tov een strat kan er idd mss ook wel iets toe bijdragen dat benden iets moeilijker gaat.Sick` zei:Zal eerder de setup zijn, als ik me niet vergis hebben die een kortere scale? Dan zouden .010's geen probleem mogen zijn (wel indien de setup niet goed is ofc).
Stierkoe zei:Het zijn .010's denk ik, maar het is dikker dan de 9-42 die ik gewoon ben. De kortere scale tov een strat kan er idd mss ook wel iets toe bijdragen dat benden iets moeilijker gaat.
. Nu, van snaren zijn het precies Godin "speciallekes" die er op liggen. Mijn pick blijft ook soms plakken aan de lage E
. Ik zal eens wat Ernie Ball's er op leggen en ziet wat dat geeft.