Redhunter
Legacy Member
Recipe4hate zei:Altijdeenbackups hebben![]()
There you go.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Recipe4hate zei:Altijdeenbackups hebben![]()
Recipe4hate zei:Hoe doe je dat!?
Altijd een backup hebben![]()
) en voila, 2 gitaren bij de zanger een geen gitaar hier 
desolation zei:Ik ben nu niet zot van MusicMan, maar die sub was prijs/kwaliteit een heel goed product. Veel meer bang for the buck dan een Stingray. Ibanez ATK is ook ni slecht als ge dat soort bas zoekt
not2secure4u zei:I WANT SOUNDS/VIDS OF YOU TESTING THAT THING !![]()
Zelfs geen goedkope staalsnaar akoestische om toch iets of wat te kunnen tokkelen?Carrion zei:en voila, 2 gitaren bij de zanger een geen gitaar hier![]()

langun zei:aankopen voor 900 en verkopen voor 600 vind ik toch aan de vrij hoge kant, dat is 66% van de nieuwprijs. Ik weet niet hoe gewild die bassen zijn, maar 500-550 lijkt me correcter voor een bas in goede staat als je de huidige gemiddelde tweedehandsprijzen bekijkt.
).Kapoen zei:Zelfs geen goedkope staalsnaar akoestische om toch iets of wat te kunnen tokkelen?![]()


Hayrus zei:[...]
Kunnen basfrets echt 'ingeveild' of 'afgevlakt' zijn door zeer intensief gebruik? Want het is eigenlijk de eerste maal dat ik daarvan hoor. Ik denk dat fretmetaal toch nog steeds harder is dan snaarmetaal... Mijn bas dateert nu ook uit 2008 en daar zie/hoor ik weinig aan. 't Is natuurlijk nooit echt hard op gespeeld (post-rock hé).
Dat is het mirakel van de lucky guessCarrion zei:Hoe weet gij da![]()

Kapoen zei:Dat is het mirakel van de lucky guess![]()


)Carrion zei:Akkoord, ma 3 van de 3 kernwoorden (goedkoop, staalsnaren & acoustisch) juist hebben vind 'k maar eng eerlijk gezegd![]()


Recipe4hate zei:Meest voorkomende gitaar eigenlijk
"iedereen" heeft zo'n ding.
