.eX3
Legacy Member
Beste vrienden,
Gezellig namiddagje uit naar de Interieurbeurs in het Bouwcentrum van
Antwerpen is uitgedraaid op een zware teleurstelling.
Mijn auto stond geparkeerd voor het Esso-benzinestation op de
Legrellelei, vlakbij het Plazahotel. Daar passeert op een uur 1000
man denk ik...
Hij was helemaal ondergesneeuwd, je moet dus al echt weten dat het
mijn auto is, dat er platen-zakken ''kunnen'' inzitten... Om daar
zeker van te zijn moet je de achterruit sneeuwvrij maken om door
geblindeerd glas naar binnen te kijken, en dan zie je nog niks want
de platen zitten onder een ''hoedenplank''.... Niet bepaald een
typische zondagse bezigheid met dit weer....
Toch is dit gebeurd, toen ik terugkwam rond 16h was mijn achterruit
ingeslagen en 1 blauwe UDG-zak verdwenen. Een andere zak stond nog in
de koffer, wat erop kan wijzen dat
de daders zijn moeten vluchten... Ik weet het, het is een speld in
een hooiberg, maar via deze weg wil ik toch een oproep doen voor
info...Heeft iemand iets gezien, hoor je een zwaar verhaal (ik ben
ervan overtuigd dat de daders erover gaan praten, dit zijn bengels
die het onwaarschijnlijk super vinden dat ze de platen van '' DJ
F.R.A.N.K'' hebben gestolen), kortom hoor je iets, laat het me effe
weten. In de zak zit trouwens JUMP en Retro, allemaal in hoezen van
de winkel (DJ's RECORDSTOE SCHOTEN, de dj's onder ons weten wel wat
ik bedoel...)
Ik loof een beloning uit voor de tip die me mijn platen terugbezorgd.
[email protected]
Alvast bedankt.
source: DJ F.R.A.N.K
t is idd lame, en kut
Gezellig namiddagje uit naar de Interieurbeurs in het Bouwcentrum van
Antwerpen is uitgedraaid op een zware teleurstelling.
Mijn auto stond geparkeerd voor het Esso-benzinestation op de
Legrellelei, vlakbij het Plazahotel. Daar passeert op een uur 1000
man denk ik...
Hij was helemaal ondergesneeuwd, je moet dus al echt weten dat het
mijn auto is, dat er platen-zakken ''kunnen'' inzitten... Om daar
zeker van te zijn moet je de achterruit sneeuwvrij maken om door
geblindeerd glas naar binnen te kijken, en dan zie je nog niks want
de platen zitten onder een ''hoedenplank''.... Niet bepaald een
typische zondagse bezigheid met dit weer....
Toch is dit gebeurd, toen ik terugkwam rond 16h was mijn achterruit
ingeslagen en 1 blauwe UDG-zak verdwenen. Een andere zak stond nog in
de koffer, wat erop kan wijzen dat
de daders zijn moeten vluchten... Ik weet het, het is een speld in
een hooiberg, maar via deze weg wil ik toch een oproep doen voor
info...Heeft iemand iets gezien, hoor je een zwaar verhaal (ik ben
ervan overtuigd dat de daders erover gaan praten, dit zijn bengels
die het onwaarschijnlijk super vinden dat ze de platen van '' DJ
F.R.A.N.K'' hebben gestolen), kortom hoor je iets, laat het me effe
weten. In de zak zit trouwens JUMP en Retro, allemaal in hoezen van
de winkel (DJ's RECORDSTOE SCHOTEN, de dj's onder ons weten wel wat
ik bedoel...)
Ik loof een beloning uit voor de tip die me mijn platen terugbezorgd.
[email protected]
Alvast bedankt.
source: DJ F.R.A.N.K
t is idd lame, en kut


Dj F.R.A.N.K is da ni van Summer 2000 ofzo iets?
