Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Devon Rex zei:In de stijl of in de platen?
Indien de platen, ... ik zoek nog DJ Bountyhunter - II (met Whoomps erop)![]()
DBK zei:da was nog eens muziek waar wij fier op konden zijn, veel kwaliteitsvolle platen die in de loop der jaren klassiekers zijn geworden.
zouden ze jump ni kunnen afvoeren en retro classix beginnen te draaien?
DBK zei:da was nog eens muziek waar wij fier op konden zijn, veel kwaliteitsvolle platen die in de loop der jaren klassiekers zijn geworden.
zouden ze jump ni kunnen afvoeren en retro classix beginnen te draaien?

The Message? deze? -> Carat Trax - Vol. 2 - Carat TechnoElemenTiM zei:Kheb enkel open the ice en nog een waarvan ik de naam niet ken
+ Zolex - Beatifull Inside
+ Zolex - The Message
![]()
Firestyler zei:The Message? deze? -> Carat Trax - Vol. 2 - Carat Techno
is nog goe wa waard!
trouwens Carat heeft daar iemand nog sfeerbeelden van ofzo? ben daar nooit geraakt (was te jong) en nu bestaat deze niet meer


idd, ikzelf ben er 19, voor mijn generatie zeggen zeReptiel zei:Ik luister toch nog altijd veel naar de retro classix, en zo te zien is er wel nog intresse in de stijl.
Ik heb liever dat er iets minder intresse is, maar echte fans, dan veel intresse met meelopers
Bonzaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Yes The Rebel, The Rebel
Disin you wright now
yo, yo, yo ricky D, what's going on, whats goning on,...
Was Kosten Die Kondome?
Mind penetrationnn
Calling Earth
thunderball (tsa tsa tsa tsaa, hoemstaaaaaaaaaa, beter tes beter tsa... he i know electronics is realy great , but my style is much ....)
arghhh ik kom zot, BONZAAIIIIIIIIIIIII

Firestyler zei:The Message? deze? -> Carat Trax - Vol. 2 - Carat Techno
is nog goe wa waard!
trouwens Carat heeft daar iemand nog sfeerbeelden van ofzo? ben daar nooit geraakt (was te jong) en nu bestaat deze niet meer

DJ BUZZE retro zei:Lol die hebbek ook ... is dieje zoveel waard? Ik heb em dubbel dus vo 15€ mag em weg als ik er iemand plezier mee kan doen![]()
Miesjel zei:Komaan, The Message is zoveel bijgeperst dat hij in de meeste winkels nog vlot te krijgen is. Beetje realistisch blijven hé.
On topic: Ik heb zelf enorm veel retro (en allemaal originele eerste persingen) maar speel hem niet meer. Waarom niet?
1. Toen ik begon te draaien was het fenomeen van de oneindige bijpersingen nog onbestaande. Bijgevolg moest ik lang zoeken naar bepaalde platen en dat maakte het juist plezant. "Ik heb die plaat eindelijk gevonden en niet duur betaald!" Tegenwoordig wordt elke plaat om de twee-drie jaar bijgeperst en kan iedereen ze zo verkrijgen? Where's the fun?
Oh ja, das volgens mij de ondergang geworden voor bonzai. Al die persingen op al die sublabels.
2. Retro is en blijft voor mij muziek van voor 1996 (das de uiterste datum)
Door de komst van Real RetroHouse en Retro Arena is zelfs Ixxel en Darick retro geworden. Het onderscheid tussen retro en platte ripoffs van échte retro is niet meer gekend bij de jeugd. Ok, de retro waar ik het over heb, is té oud om gekend te zijn bij de "huidige" generatie (althans bij de meerderheid ervan). Ik heb dan ook al dikwijls reacties van bekende dj's gelezen waarin ze zeggen: als we retro spelen van begin jaren 90 loopt de dansvloer leeg. De jeugd wil "recentere retro" (om een eerbiedig woord te gebruiken voor die crap)
3. Retrosetjes draaien doe ik wel graag, maar dan wel goeie retro. En dan bedoel ik niet de (zelfs van voor 1996 daterende) platgedraaide hitjes: white line, pullover, cactus rhythm,...
4. Conclusie: retro is tof, maar door de pseudo-retro van vandaag en door de bijpersingen is de fun er voor het grootste deel afgegaan.
Ah ja: wel tof aan retro die niet bijgeperst wordt, is dat ik regelmatig zotte biedingen krijg.
ik snap wat ge bedoelt ja... ik ken wel de èchte retro hoor... en idd, 1996 is een goede datum om af te sluiten. Maar niet alles van na '96 is crap he... ook tussen 1996 en nu zijn er vele goede producties geweest die van mij op ne retro arena mogen staan.