paraDOTbe
Legacy Member
Ik heb hier een n7373 liggen. Zeer goede gsm! Met wat gebruikerssporen en er zit een barst in het scherm. LET OP: Enkel in het transparante plastiek voor het scherm. Dus niet in het LCD scherm zelf! Er komt ook nog een MicroSD (2Gb) kaartje bij, met adapter. GSM werkt (uiteraard) 100%, heeft een softreset gehad en alle persoonlijke gegevens zijn verwijderd. Factuur word er ook bijgeleverd, GSM is gekocht op 9 juni 2007 (€ 259,00)
Foto's zeggen natuurlijk meer als woorden...
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/001.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/002.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/003.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/004.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/005.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/006.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/007.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/008.JPG
Minimumprijs: € 30,00 (€ 20,00 - GSM | € 10,00 - MicroSD)
Meeneemprijs: € ??,?? (we zullen zien waar we eindigen!)
Verzending: € 4,30
Einddatum: Donderdag 8 november 2007 @ 20u00.
Info: http://www.nokia.be/A4330112
Er word enkel excl. geboden! Er word niet geboden onder de min.prijs, want anders lever ik die wel in als ik een nieuwe gsm ga kopen. Dan krijg ik € 20,00 korting op een nieuwe GSM. GSM word ook enkel met MicroSD kaartje vekrocht!
Happy bidding & grtz
//edit: Bod op beide GSM's krijgt voorrang...
Foto's zeggen natuurlijk meer als woorden...

http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/001.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/002.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/003.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/004.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/005.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/006.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/007.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/008.JPG
Minimumprijs: € 30,00 (€ 20,00 - GSM | € 10,00 - MicroSD)
Meeneemprijs: € ??,?? (we zullen zien waar we eindigen!)
Verzending: € 4,30
Einddatum: Donderdag 8 november 2007 @ 20u00.
Info: http://www.nokia.be/A4330112
Er word enkel excl. geboden! Er word niet geboden onder de min.prijs, want anders lever ik die wel in als ik een nieuwe gsm ga kopen. Dan krijg ik € 20,00 korting op een nieuwe GSM. GSM word ook enkel met MicroSD kaartje vekrocht!
Happy bidding & grtz
//edit: Bod op beide GSM's krijgt voorrang...
//edit: Zojuist een pm ontvangen!! Misschien wel interessant voor de toekomstige eigenaar...
maximus_N_ zei:ik heb mijn 7373 laten herstellen bij een Nokia repair centre (caraudio leuven) en zo een nieuwe cover kost 25 EUR. Er waren namelijk ook barsten in.
Misschien interessant om in je thread te vermelden.
Groeten


Zoals eerder gezegd "we zullen zien waar we eindigen!" ...