Archief - iPhone 3G kapot scherm.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrBrightside

Legacy Member
iPhone 3G te koop met een kapot scherm. Het scherm op zich werkt wel nog, maar de touchfunctie gaat niet meer. Ik krijg geen reactie als ik iets op mijn scherm aanklik.

In Nederland is zo'n reparatie dienst voor iPhones. Klik. Maar ik heb er geen ervaring mee, en ga zelf ook nooit naar Holland. Daarom staat deze te koop.

Enkel 3 maand oud, en aangekocht in US (New York). Voor de rest is de iPhone is een heel perfecte staat, met zelfs geen vingerafdruk dankzij altijd het gebruik te hebben gemaakt met screenprotectors en rubberen case rond mijn iPhone. Welke ook inbegrepen zijn.

MrBrightside

Legacy Member
Dat vind ik echt veel te laag. Het is slechts een klein moeite om hem te maken, en hij is voor de rest nog zo goed als in nieuwstaat.

Nieuwprijs is € 475,00 hier in België.. € 425,00 verlies wil ik echt niet maken. :sad:

Dider

Legacy Member
mja kdenk dat je er beter aan doet hem zelf te laten herstellen en dan door te verkopen...
Je weet nooit zeker dat je er dan met die 75 euro kosten er van af bent. Kan altijd nog meer aan schelen.
+ Het is ook een US model dus gn Belgische garantie en je moet dat ding altijd unlocken of is hij zo simlockvrij?

Zeg eens je richtprijs?

JimmyPatterson

Legacy Member
MrBrightside zei:
Dat vind ik echt veel te laag. Het is slechts een klein moeite om hem te maken, en hij is voor de rest nog zo goed als in nieuwstaat.

Nieuwprijs is € 475,00 hier in België.. € 425,00 verlies wil ik echt niet maken. :sad:

Laat hem dan zelf maken en verkoop hem dan;)

MrBrightside

Legacy Member
robbeke zei:
in amerika koop je deze voor een fractie meer dan 130 euro
Dat maak je misschien een ander wijs, maar mij toch niet. Je kan ze alleen zo goedkoop kopen als je er een abonnement bijneemt, en daarvoor moet je eerst nog US inwoner zijn. Geloof me, ben het in verschillende winkels gaan navragen. Die iPhone was op een gegeven moment zelf een deel van mijn vakantie geworden in NY.

Ik vind het alleen schandalig dat ze hem niet in Apple winkels of Mobistar winkels willen terug zenden naar US of Apple Store.

MrBrightside

Legacy Member
50% verlies wil ik niet maken op zo'n beestje. Ik dacht aan een faire prijs van € 250,00 als beginbod.

poopcamp

Legacy Member
u kunt ook naar azrepair gaan en hem laten maken het is in belgië maar 250 voor een kapote iphone zal je rap niet verkocht krijgen vrees ik

fatel1ty

Legacy Member
mijn papa werkt bij Iphone kan die dingen gratis repareren, wil er wel eentje kopen zodat ik daarna kan doorverkopen.

Amadeke

Legacy Member
slim je troeven weggeven LOL

ik vind het toch allemaal wa dubbelzinnig, maarja ieder zijn keuze hé

free up

ProGunNL

Legacy Member
bod van 100€ afgehaalt, aangezien de digitizer ook stuk is en ik deze niet meteen kan gebruiken

is deze simlock vrij op zich zelf of moet deze terug gejailbraked/unlocked worden?


----

btw: als je deze in US koop heb je er 299$(zonder contract) voor betaald dat hier uit komt op 208€

Deze is dan met contract voor 79$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan