Archief - HTC Hero White

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

Mag eventueel weg ... Is 1maand oud en is met factuur.
Is in zeer goeie staat , alleen vanachter 1 krasje die je nauwelijks ziet voor de rest nieuwstaat !

Is met doos en accesoires en een 2gb kaartje !

Prijs : 250euro excl. !
GEEN RUIL , wil de nokia N900 nogmaals kopen :D

mythe

Legacy Member
220 euro incl geboden indien in idd in perfecte staat.
Onder u prijs, maar ge ziet maar ;).
Heb je eventueel fototjes?

WTFMAN

Legacy Member
Zoals ik zei , op achterkapje , 1 kleine krasje voor de rest perfect ...

Maar veel te laag ... 230euro excl. is minimum

mythe

Legacy Member
Is het wel mogelijk van daar is ne foto van te trekken. Vanaaf laat ik weten of ik 230 kan bieden.

WTFMAN

Legacy Member
Op scherm hangt er van dag 1 al een screenprotector dus die is krasvrij :) ( krasjes die je ziet zijn krasjes op screenprotector )

foto's : ImageShack Album - 4 images

min. 230euro excl.
meeneem 260euro excl.

mythe

Legacy Member
Merci voor de foto'tjes. Vanavond weet ik meer.

Juist u prijs snap ik niet.
In de begin topic zegt je: Prijs: 250 excl en nu verhoog je hem naar 260 excl.?

WTFMAN

Legacy Member
Daar stond prijs ... bedoelde richtprijs MAAR voor de snelle beslisser => 250euro excl VANDAAG MEENEEMPRIJS :D

techniekerke

Legacy Member
welke prijs heb je betaald (factuur)?
hoeveel extra kosten ivm verzending?

WTFMAN

Legacy Member
Ik heb deze gekocht van een Nederlander , dus afkomstig van een abonnement maar is simlock vrij :) Garantie van HTC is europees daar doen ze dus niet moeilijk over ( heb al meerdere malen HTC toestellen laten herstellen , telkens gratis en bij sommige had ik zelfs geen factuur )

Verzenden raad ik Taxipost secure 6.7euro

da_flux

Legacy Member
Even offtopic, maar weet jij soms waar ik via het imei nummer soms kan zien hoe lang ik nog garantie heb op een bepaald HTC toesten?
Of moet ik daarvoor zelf bellen naar HTC?

techniekerke

Legacy Member
ok, begrijp ik, maar wat is dan het bedrag op de factuur?
en daar het uit Nederland komt, ik vermoed koppelverkoop, staat er dan vooraan "orange" oid op het toestelletje?

WTFMAN

Legacy Member
Op factuur staat 0euro :D
Nee er staat nergens Orange of want anders , ziet er zelfde uit als die van een BE.

@da_flux bellen naar HTC


Toestel is nu beschikbaar ! Ik heb me verwend met een nieuwe N900 :)

mythe

Legacy Member
Heb je dan de factuur nog?
En waar kan je dit toestel in BE dan binnen brengen?

techniekerke

Legacy Member
heb wel interesse.....
maar is dus 3de hands reeds?
en je hebt factuur, en er staat "0" als bedrag op?

WTFMAN

Legacy Member
Nee 2dehands ... Ik heb ze nieuw overgekocht , zat nog netjes verpakt ...

trouwens 1000e hands of 10e hands => staat van toestel is bijna nieuw , ge merkt er nix van ;) Op factuur staat zoals ik al eerder vermeldde 0euro op ...

Bij problemen HTC BE opbellen , ik heb dat al vaak zo gedaan , zelfs zonder factuur ! Is europese garantie dus ze doen niet moeilijk ...

Indien vandaag nie verkocht raakt hier dan zet ik hem ook op andere sites want moet weg :)

mythe

Legacy Member
Ik wil eventueel 235 euro incl bieden op voorwaarde dat mijn HTC vanavond effectief verkocht is.

mythe

Legacy Member
Cava, da laat ik vanavond weten.
Maar 100 % zeker garantie?
En hoe unlocken ze da toestel? Is dat hardware matig?
Indien je software updates doet, is hij dan nog steeds geunlocked?

WTFMAN

Legacy Member
Is gwn al zo unlocked ... standaard want is nie branded , ik heb niets moeten doen ervoor , gwn sim erin en het werkte :)

Avenger 2.0

Legacy Member
Heb misschien ook wel interesse. Twijfel alleen wat tss de Magic en de Hero. Sinds je ze toch allebei hebt gebruikt, welke ligt volgens jou het beste in de hand?

PS: Verkoop je binnekort geen Nexus One of Droid, anders wacht ik daar op :p :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan