Archief - Blu rays met nl subs !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
1 Stealth : min 8 euro incl
2 Xmen the last stand (Sealed) : min 10 euro incl
3 The incredible hulk (Sealed) : min 10 euro incl
8 Storm warning : min 12 euro incl
9 Swat (Sealed) : : min 10 euro incl
10 The replacement killers (Sealed) : min 10 euro incl
11 The Messengers : min 10 euro incl
12 Semi Pro : min 8 euro incl
13 Dragon Ball Evolution : min 14 euro incl
14 The Hunting party : min 10 euro incl
16 Transformers : min 10 euro incl
17 Hancock : min 10 euro incl
18 Independence day : min 10 euro incl
19 Hooligans (Sealed) : min 10 euro incl
20 Hooligans 2 : min 10 euro incl
21 Rambo the fight continues (Sealed) : min 10 euro incl
22 The Mist (Sealed) : min 10 euro incl
23 Knowing : min 14 euro incl
25 Defiance (Sealed) : min 15 euro incl
26 Prison break the final break : min 17 euro incl
27 Loft : min 17 euro incl
28 Night at the museum 2 : min 17 euro incl

Zijn ook aangeboden in vriendenkring.
Alle blu rays zijn met nl subs en aangekocht hier in Belgie.
Min prijs is geen meeneemprijs.
Ik probeer zoveel mogelijk de thread in de gaten te houden.
Meerdere blu rays krijgen voorrang, maar ik doe niets van de min prijs !!!
Ik heb enkel interesse in PSP Cards (om games online aan te kopen)
en xbox 360 games.
Indien vragen, stel ze maar gerust !
Nogmaals, blu rays zijn ook aangeboden op msn en in vriendenkring.

Greetz

Leopold1964

Legacy Member
knowing
Independence day
The Mist (Sealed)
Transformers
Rambo the fight continues (Sealed) = is dit de laatste? rambo 4?
Night at the museum 2

wat is de prijs voor deze?
mvg

Selderijstok

Legacy Member
3 The incredible hulk (Sealed) : min 10 euro incl
16 Transformers : min 10 euro incl
17 Hancock : min 10 euro incl

georgiodavid

Legacy Member
heb je interesse in dit spelUFC Undisputed 2009 om te ruilen tegen Knowing en Night at the museum 2 of Defiance en een van die andere

Barbeet

Legacy Member
Hier een update van de blu rays.
Niet vergeten dat ze ook aangeboden zijn in vriendenkring, als je uw naam niet ziet staan, dan is de blu ray al verkocht.
Dit is de update met mensen van het forum of andere websites.
Normaal gezien is alles voor de mensen van het telenetforum.
Pakketprijzen, krijgen geen korting zoals ervoor al vermeld, ik maak dus geen prijzen, min prijs is de min prijs.

1 Stealth : min 8 euro incl Sean_John
2 Xmen the last stand (Sealed) : min 10 euro incl
3 The incredible hulk (Sealed) : min 10 euro incl Selderijstok 20incl
8 Storm warning : min 12 euro incl
9 Swat (Sealed) : : min 10 euro incl
10 The replacement killers (Sealed) : min 10 euro incl
11 The Messengers : min 10 euro incl
12 Semi Pro : min 8 euro incl
13 Dragon Ball Evolution : min 14 euro incl
14 The Hunting party : min 10 euro incl
16 Transformers : min 10 euro incl mr.daffy25incl
17 Hancock : min 10 euro incl Selderijstok 20incl
18 Independence day : min 10 euro incl mr.daffy
19 Hooligans (Sealed) : min 10 euro incl
20 Hooligans 2 : min 10 euro incl
21 Rambo the fight continues (Sealed) : min 10 euro incl
22 The Mist (Sealed) : min 10 euro incl
23 Knowing : min 14 euro incl
25 Defiance (Sealed) : min 15 euro incl
26 Prison break the final break : min 17 euro incl
27 Loft : min 17 euro incl (connors) (zie andere fora)
28 Night at the museum 2 : min 17 euro incl



georgiodavid : uw game kost max 2 a 3 meer dan mijn blu rays, tegen 1 heb ik wel intresse maar niet tegen 2 blu rays.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Facebook, msn en het forum van het werk.
Greetz

PRO EVO GAMER 6 : 10 euro incl , is de min prijs.

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Heb je een 360 ? ik heb hier nog games liggen die ik wel wil ruilen dan .

Leopold1964

Legacy Member
Leopold1964 zei:
knowing
Independence day
The Mist (Sealed)
Transformers
Rambo the fight continues (Sealed) = is dit de laatste? rambo 4?
Night at the museum 2

wat is de prijs voor deze?
mvg

ben je mij vergeten? ;D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan