Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Asserti

Legacy Member
6b3f79ff.jpg


Goe baksken!

Was in duitsland natuurlijk

Coolguy

Legacy Member
Uiteraard, op onze wegen kan je nooit zo snel rijden zonder IEDEREEN DOOD TE RIJDEN :D

schumi2003

Legacy Member
in duits al 250 op den teller gehaald op winterbanden 17" dan wel te verstaan,

nu staan er 18" onder dus zou mijn topsnelheid nog iets hoger moeten liggen


werkelijke snelheid schat zo'n 235km/u.

Daggie

Legacy Member
Cayman is begrensd op 265. (en fenomenale wegligging dan ... tegen 260 door bocht, alsof het niks is)

BMW is begrensd op 225.

CAS

Legacy Member
schumi2003 zei:
in duits al 250 op den teller gehaald op winterbanden 17" dan wel te verstaan,

nu staan er 18" onder dus zou mijn topsnelheid nog iets hoger moeten liggen


werkelijke snelheid schat zo'n 235km/u.

Ik hoop dat ge bedoeld met winterbanden, dat dat de banden zijn die ge gebruikt voor in de winter, want echte winterbanden en dan 250 doen is ni echt aan te raden.

GhO$T

Legacy Member
Paar weken terug in Duitsland nieuw record gehaald met den oude Astra F 1.7 ('95), 161 op gps, meer zal er echt niet inzitten.

De nieuwe Astra H 1.3 ('06) moet nog grondig getest worden :), al 160 op teller gehaald met nog heel wat overschot, maar nog niet de kans gehad om verder te gaan.

Geen eigen auto's trouwens, van m'n ouders.

Asserti

Legacy Member
Beetje komen stoefen met de auto's van de mama en de papa ofwa?? :naughty:

steffoe

Legacy Member
Amaai Asserti ik verschiet van die snelheid! Wel uber dat die auto da trekt !

Stancke

Legacy Member
Iedereen weet dat toch dat er gewoon een paar Asserti aan het duwen waren éh?:s

Stimpy

Legacy Member
wat is nu t nut van bakken te maken die 260 halen ofzo
das toch puur voor die mense hun ego te strelen ?
260 is toch gewoon puren overkill :-/

|nfected

Legacy Member
Dat is voor te zorgen dat er jaloerse mensen zijn in de wereld, anders was het maar zo saai he

GhO$T

Legacy Member
Asserti zei:
Beetje komen stoefen met de auto's van de mama en de papa ofwa?? :naughty:
Der zijn er toch altijd eh die het niet afkunnen dat mijn mama en papa nu toevalig zo'n racemasjienen hebben en dat ik daarmee mag rijden :sad:.

Catscratch

Legacy Member
*wenst zijn ouders ne Porsche 997 GT2 toe*

Alhoewel ... fuck it ...

*wenst zichzelf ne Porsche 997 GT2 toe*

;)

Yimah

Legacy Member
Hmja das waar...
Daarmee dat ik is een keer naar zolder ga gaan denk ik. Daar kan je toch zo op bepaalde dagen rondrijden op het circuit ?

SCaRa

Legacy Member
Soundstorm zei:
Porsche rijder is toch nen enorme dommerik ze. Das gelijk een olifant die door een gewone deur zou lopen en denkt dat als hij iets rapper gaat lopen, de deur het niet zal merken en geheel blijven...

imo zijn beide bestuurders dommerikken :/

170km volgens et boekske van mijn auto

Feignasse

Legacy Member
SCaRa zei:
imo zijn beide bestuurders dommerikken :/

Idd, 100km/u sneller dan toegelaten op een tweevaksbaan waar duidelijk nog ander verkeer opzit... Hun rijbewijs zouden ze definitief kwijt moeten zijn.

DBK

Legacy Member
een klein 180 in 4e op de teller, zat op 5600 toeren en geraakte ni meer hoger, ktwijfel deraan of ik in 5e nog zou versneld hebben, ik denk dat ik in 5e te laag in toeren had uitgekomen, topvermogen ligt op 5200.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan