Kwertie
Legacy Member
Stancke zei:
Hij mag tenminste een foto'tje nemen van de motor vind'k persoonlijk hoor
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:
.Stancke zei:
tynoesj zei:http://tinus.nimio.info/autos/Dodge_Stealth/
9990€
Zonder die strepen zouk em nog willen, heftige bak.

Totaal nietCAS zei:Das gelijk ne 3000GT maar dan met kleine remmen![]()

tynoesj zei:Totaal niet![]()

CAS zei:Das gelijk ne 3000GT maar dan met kleine remmen![]()



Dat wel, maar die is het prijsverschil niet waard vind ikcitrofenwick zei:idd, vet!
maar kvind de nieuwe ook wel vet![]()
Dan heb je er 3 van deze 
pr0ph3t zei:NEEN!
dit:
![]()

fraCk zei:Subaru Impreza 2.0 Turbo WRX 305 PK
kennis van een goede vriend gaat die kopen, damn zo een vet ding
![]()
