Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

@silent_spring@

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
De wagen waar ik morgen ging voor bellen om te kopen is net vandaag onder men neus verkocht :cry:

een beller is sneller. als het een snelle beller is natuurlijk hé.

ComputerVISTA

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
een beller is sneller. als het een snelle beller is natuurlijk hé.

Oma ging morgen bellen omdat ik de taal niet machtig ben en heb wat moeten wachten voor ander papierwerk enzo, en jah kijk, op 1 dag gemist :(


Doet pijn hoor want 't was echt een pareltje, ain't it dimi?

Asserti

Legacy Member
jaja, twas echt een pareltje :niceone:

nie veel nut om da hier te zeggen als ge nie eens zegt over welke kar het gaat eh :s

Stimpy

Legacy Member
nu doet ge maar onnozel ze vista
zitte whinen over een auto en ni durven zeggen welke het is

beetje attn whore

Soundstorm

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Oma ging morgen bellen omdat ik de taal niet machtig ben en heb wat moeten wachten voor ander papierwerk enzo, en jah kijk, op 1 dag gemist :(
Heb da ook gehad. Ben blij dat het zo verlopen is! :D:applause:

Soundstorm

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ga nog wa met de trein gij :tongue:

@ zagers: blablabla :)
Vanaf maandag! Maar moet morgen pas 's middags werken, dus das al leuk :)

Ik probeerde u alleen maar op te beuren hoor :p Bij mij was het net hetzelfde. Zag hem staan online, direct mail geschreven. 1 dag tijd gegeven en dan gebeld en gehoopt dat hij Engels kon. Maar hij was 's morgens verkocht, dus hem net mislopen.
Maar uiteindelijk heb ik ene gevonden die beter is (wel wa duurder), dus is het maar goe da ik hem mislopen ben.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ah zo bedoelde (sorry :p) sjah 'k heb't zelfde gedaan met te mailen enzo en dan plots ziede dat ie verdwenen is. buh :(

't Was bij u ook in ze fazerland zeker? :p

-Draco-

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ah zo bedoelde (sorry :p) sjah 'k heb't zelfde gedaan met te mailen enzo en dan plots ziede dat ie verdwenen is. buh :(

't Was bij u ook in ze fazerland zeker? :p


welke was het nu dat je mislopen hebt?

model?
prijs?
etc etc

ComputerVISTA

Legacy Member
'k Vraag mij af waarom ge da zo neig wilt weten, ge weet toch wat het gaat zijn? Iets groot, lomp, oud, en niemand gaat het graag zien dus... :p

Poplipo

Legacy Member
Ma tis lik de pcvista da nen auto ga kopen :D
En ik vind dimi zijnen maroefenbak ook ne schone :p

Burny

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
'k Vraag mij af waarom ge da zo neig wilt weten, ge weet toch wat het gaat zijn? Iets groot, lomp, oud, en niemand gaat het graag zien dus... :p

En vierkant toch?

|) ][ |V| ][

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Oma ging morgen bellen omdat ik de taal niet machtig ben en heb wat moeten wachten voor ander papierwerk enzo, en jah kijk, op 1 dag gemist :(


Doet pijn hoor want 't was echt een pareltje, ain't it dimi?

Ge zult wel nog een andere DMC vinden :)


*oeps* :evil:

Nee, twas wel een schoon machien, ik had em namelijk gevonden op mobile :unsure:. Kga hier nu ook niet zeggen wat et was aangezien vista dat blijkbaar zelf niet wil doen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan