Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Klasgenoot heeft ne Vorig > Vorig model Clio 1.2 naft gekocht met 140.000 km op voor €3000.
Er zitten blutsen in en is heel slecht herspoten (je ziet druppels erop, en geen klein beetje)

Is die afgezet of niet? :') Da ding is zo pokkelijk als iet, babyblauw, grijs interieur met grijs stuur, grijze pook, grijze deuren, grijze matten, ...

Mr Syphon

Legacy Member
zo een vierkant ding ? :p

ik denk dat die wel een beetje te veel heeft betaald
als ge weet da ik voor de mijne iet van een 5000 heb betaald :p

denkimi

Legacy Member
128MB zei:
Klasgenoot heeft ne Vorig > Vorig model Clio 1.2 naft gekocht met 140.000 km op voor €3000.
Er zitten blutsen in en is heel slecht herspoten (je ziet druppels erop, en geen klein beetje)

Is die afgezet of niet? :') Da ding is zo pokkelijk als iet, babyblauw, grijs interieur met grijs stuur, grijze pook, grijze deuren, grijze matten, ...

ja, alhoewel het een wagen kan zijn van 2000, maar ook van 2007.

@silent_spring@

Legacy Member
128MB zei:
Klasgenoot heeft ne Vorig > Vorig model Clio 1.2 naft gekocht met 140.000 km op voor €3000.
Er zitten blutsen in en is heel slecht herspoten (je ziet druppels erop, en geen klein beetje)

Is die afgezet of niet? :') Da ding is zo pokkelijk als iet, babyblauw, grijs interieur met grijs stuur, grijze pook, grijze deuren, grijze matten, ...

Ik heb voor net dezelfde wagen met maar 63.000 km van bj '99 ietsje meer als dat bedrag betaald. En die wagen was echt supergoed verzorgd => nooit in gerookt, altijd in de garage gestaan, regelmatig gewassen, ... !

dus ja, ik denk dat uw maat wel een beetje afgezet is.

«Vision»

Legacy Member
poplipo zei:
Welja, kzalt eens uitleggen :love:
In TG waren ze de nieuwe lambo, namelijk de reventon aan't uitleggen, richard was daarmee bezig totda, weja, kijken eh :p

http://www.youtube.com/watch?v=xtfmMsP2Tls

It does get a lot of badge :D.
Zalig gevonden (als ge het niet snapt ge spreekt het uit met een b maar schrijft een v :D )

@ citrofenwick Schrijf maar bouwjaar want vr de meeste mannen betekend bj iets anders :P

crocky850

Legacy Member
zwaar afgezet lol. Nen 1.2 me 140000 km's erop en dan nog 3000 hahahah.
Mijne peugeot 206 1.4 van tweeduizend me 60000 km's op hebbek gekocht voor iets meer dan die prijs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan