Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrKend54l zei:Het is een Passat coupedus ze zouden nog niet verkeerd zijn.
In deze kleur en uitvoering vindt ik hem persoonlijk maar vrij saai er uitzien. Zo een gele R-line op 20 duimers daarentegen is wel een genot.

xTwL- zei:De meeste Passats vind ik saaie wagens. Zet daar nu bijna eender welke variant sedan/break naast van dezelfde grootte dan lijken die me leuker en spannender dan de Passat, wat niet wil zeggen dat het daarom een slechte auto is uiteraard.
striva zei:Het is eens wat anders, en hopelijk in the long run wat unieker dan die 2 andere.

eniac zei:Mja maar het is een bedrijfswagen, dus bijna per definitie al niet voor "the long run"
Gezien vriendelijker voor het budget ben ik er niet echt van overtuigd dat deze minder te zien zal zijn dan een A5. Er zijn hier alleszins toch al een paar Arteons gepasseerd op het forum, terwijl ik me geen A5 kan herinneren.
ThekillingGoku zei:Goh ... long run ... bij ons is het toch 5 jaar, dat kan al tellen he.
Natuurlijk niet te vergelijken met privé ... alhoewel. Ik ken er wel een paar die om de 2/3 jaar met iets anders rond rijden. Ken er zelfs enen die op 2 jaar 3 keer is veranderd.
Geen nieuwe van 't fabriek natuurlijk.
MrKend54l zei:Goh ik denk dat het merendeel van de mensen privé hun wagen wegdoen rond de 5 jaar of eerder. Een kleine minderheid rijdt maar zijn wagen op tot hij echt uit elkaar valt. En natuurlijk komen er op maandbasis ook immens veel perte totale’s bij.

Kleine tip: vraag of ze ipv u 300 euro minder te betalen, u gewoon uw VAA als eigen inbreng laten betalen.lasportiva zei:Wie kan me helpen,ik weet niet wat het intressantst zou zijn... 2400bruto als maandloon of 300€ inleveren en2100bruto + firmawagen 308sw (max 12000km privé) . Momenteel heb ik mijn prive wagen reeds 10j (golf gti) die me een 1000€ kost aan tax+verzekering per jaar. Wat zou de beste deal zijn voor mij (rekening houdend met vaa en dergelijken).
lasportiva zei:Wie kan me helpen,ik weet niet wat het intressantst zou zijn... 2400bruto als maandloon of 300€ inleveren en2100bruto + firmawagen 308sw (max 12000km privé) . Momenteel heb ik mijn prive wagen reeds 10j (golf gti) die me een 1000€ kost aan tax+verzekering per jaar. Wat zou de beste deal zijn voor mij (rekening houdend met vaa en dergelijken).
eniac zei:Mja maar het is een bedrijfswagen, dus bijna per definitie al niet voor "the long run"
Gezien vriendelijker voor het budget ben ik er niet echt van overtuigd dat deze minder te zien zal zijn dan een A5. Er zijn hier alleszins toch al een paar Arteons gepasseerd op het forum, terwijl ik me geen A5 kan herinneren.
) zit de Arteon veel dichter bij de Audi A7 (+10cm) dan bij de Audi A5 (-20 cm).
Ik ga er geen eigen geld tegenaan gooien, en voor grotere velgen (en nog donkerder dan de huidige) had ik de Elegance lijn moeten nemen, maar dan was hij no way zo mooi als met de R-line wijzigingen in de snuit (en met die naar mijn mening lelijke zijspiegels, ookal wilden ze daar wel een mouw aan passen).

lasportiva zei:Wie kan me helpen,ik weet niet wat het intressantst zou zijn... 2400bruto als maandloon of 300€ inleveren en2100bruto + firmawagen 308sw (max 12000km privé) . Momenteel heb ik mijn prive wagen reeds 10j (golf gti) die me een 1000€ kost aan tax+verzekering per jaar. Wat zou de beste deal zijn voor mij (rekening houdend met vaa en dergelijken).
)striva zei:Ik heb ook een jaartje mogen rondrijden met die 308sw als bedrijfswagen, op mijn vorige job. Comfortabel en reed aangenaam genoeg, maar toch wel een aantal schoonheidsfoutjes waar ik minder mee kon leven (omdat ik daarvoor een mooie luxewagen had, I guess, maar toch... first world problems):
- drankhouder onder de centrale armsteun (wanneer naar voor geschoven, voor comfort), waardoor je geen al te grote flessen kon meenemen en altijd de armsteun moest verschuiven om te drinken. Raak je gewoon, maar toch...
- het scherm in de middenconsole is erbarmelijk slecht... lage response time van de touch screen (die je voor alles moet gebruiken want geen andere input methode), super trage software (enorm storend wanneer je eens 'snel' je gps wil instellen) + zeer slecht leesbaar wanneer de zon erop staat (heel onhandig samen met het panoramisch dak, dus...)
Behalve dat ik hem zelf dan ook nog eens spuuglelijjk vind (zeker in de bruin-grijze kleur die ik kreeg), heb ik er voor de rest >50k km plezier van gehad, bleek hij enorm praktisch bij de verhuis, en was het gewoon een goed wagentje om mee te cruisen.
(Yes, I know, spoiled enzo...)