Jedi M.S.
Legacy Member
kheb dus al m'n onderdelen voor m'n waterkoeling ontvangen, en kzou hem graag installeren, maar khad eerst graag nog wat tips gekregen over deze onderwerpen:
- hoeveel keer moet je je teflon tape rond de schroefdraad draaien ?
- hoe zit dat juist met het polijsten van je waterblokken (is dat nodig, zoja, hoe doe je dit) ?
- hoeveel keer moet je je teflon tape rond de schroefdraad draaien ?
- hoe zit dat juist met het polijsten van je waterblokken (is dat nodig, zoja, hoe doe je dit) ?

dan zijde zeker da het niet meer gaat lekken als ge het goed gefixt hebt
)