Pedroo
Legacy Member
GTXpower zei:np, pas wel wat op me condensatie als je onder 0°c gaat.. zo'n grote (zomer) ventilator tegen je hardware laten blazen helpt daar goed tegenMaar das voor temps van -5°c ofzo, als je nog frisser gaat weet ik niet hoe je het moet aanpakken..
Kdenk vaseline en isolatie enz
Onder nul? Hoe ga ik ooit een NVIDIA onder nul krijger?

Vaseline
'k bedoel, realistisch blijven he!

Met een Vapochill op een videokaart, OK, maarja, "tjoent" da mor nekeer he

Kdenk vaseline en isolatie enz