Archief - stichting nieuwe hardware-site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the boogyman

Legacy Member
Beste Forum hangers!
Cool ice en ik(The boogyman),

hebben via msn eens bezig geweest i.v.m een nieuwe website op te starten over Overclocking,casemodding,hardware reviews(previews) en dergelijke.

Nu er namelijk veel sites zijn verdwenen en er nog altijd publiek voor is dachten we er aan zelf 1 op te starten want Techware,e.d zijn weg.

We hebben enkel nog Born2oc, tweakers,MadShrimps ….. en nog enkele.

Wat we dus eerst zoeken zijn mensen die beetje team-spirit hebben om samen aan een website te werken. En personen die previews,reviews,how to’s e.d willen schrijven (Niet stelen :-p).Originaliteit staat op de 1ste plek dus

De kosten van de hosting neem ik op mij.

Maar voor meer info voeg me gerust toe aan msn: [email protected] en [email protected]


Mvg
The Boogyman, Cool Ice

Radiance

Legacy Member
leuk initiatief, we kunnen altijd wel een leuke informatieve site bij gebruiken he, als je 't goed aanpakt

ik zit zelf ook nog wel met serieuze plannen (kom niet meteen in uw vaarwater ze ;) ) samen met enkele andere crewmembers, maar doordat onze leet coder djeez het atm te druk heeft met zijn eigen werk ligt dat wat stil.

veel succes ermee I guess

peter79

Legacy Member
ik heb altijd interesse voor een bekke J2EE na de uren , en hosting kan ik ook wel regelen, laat maar iets weten als je dus een "echte" site wil. php enzo kan ik niet helpen, review wel denk ik

guRuh

Legacy Member
check mijn reply in die andere thread e, voor het design ;)

en uiteraard, reviewen ben ik ook helemaal niet slecht, aangezien mijn kennis en oppermachtig schrijftalent

ne mens moet kunnen overdrijven e

hier is dat design nogmaals: http://users.skynet.be/clb/HARDEWAREN2.jpg

moet wel wat aan getuned worden e ;)

guRuh

Legacy Member
kdenk wel da ge een schifting van medewerkers zult maken, da betekent dus die met het meeste kennis ;)

Cool ice

Legacy Member
I.v.m nieuws posten kan iedereen wel doen vind ik (om te beginnen) en die kan dan goedgekeurd worden door de crew.

@guRuh
Je voorbeeld is zekers niet slecht, het idee is wel tof maar naar mijn persoonlijke mening moet het iets beter afgewerkt worden.

Zijn hier soms mensen die bv: goed met php en dergelijke over weg kunnen.

Alvast bedankt voor de intresse.

Xeon?

Legacy Member
i'm in. mail sent.

kennis van photoshop + toch wel wat van hardware voor te reviewen/previewen.

guRuh

Legacy Member
Cool ice zei:
I.v.m nieuws posten kan iedereen wel doen vind ik (om te beginnen) en die kan dan goedgekeurd worden door de crew.

@guRuh
Je voorbeeld is zekers niet slecht, het idee is wel tof maar naar mijn persoonlijke mening moet het iets beter afgewerkt worden.

Zijn hier soms mensen die bv: goed met php en dergelijke over weg kunnen.

Alvast bedankt voor de intresse.

die afwerking: zeg maar wat, kan nog volledig ge-edit worden ze ;)

is ook maar alpha fase van een site he dat

Mich

Legacy Member
ik wil ook wel meedoen. m'n webdesignkennis beperkt zich wel tot html en css.
kdenk idd ook da ge een schifting van mensen zult moeten doen, omdat er anders teveel zullen zijn.

guRuh

Legacy Member
voor de naam:

hardewaren.net/.be...
of
hardwaren.net/.be

?

kmoest da vragen van cool ice ;)

L@TrO

Legacy Member
Ik wil ook gerust wat helpen , je zie maar als er nog volk nodig is ...

Enja: ik zou eerder hardewaren.net pakken dan hardwaren.net

kutteke

Legacy Member
ik heb vrij veel hardwarekennis, en leer elke dag bij door reviews te lezen,
zelf hebbik in de sticky op oc forum de howto voor biosflash van r9800pro geschreven als voorbeeld mss
van oc'en kennik ookwel vrij veel af
casemodden valt wel bij te leren :)

msn [email protected]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan