Archief - OCZ 600 watt power suply

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CommanderRT

Legacy Member
waar zet ge mee bezig als ge dat der insteekt als gewone internet gebruiker of .... :p


anyway waren der ook geen van 800W of was dat een ander merk? :wtf:

Ephram

Legacy Member
superduur en overkill voor de meeste, maja als ge toch rijk zijt zeker kopen ;)

Ephram

Legacy Member
CommanderRT zei:
waar zet ge mee bezig als ge dat der insteekt als gewone internet gebruiker of .... :p


anyway waren der ook geen van 800W of was dat een ander merk? :wtf:

dat was een ander merk PCP&C, 700W en 850W

guRuh

Legacy Member
als trotse eigenaar van OCZ PS 420, heb ik hier niets op aan te merken ;)

houdt alvast een zakdoekske klaar als ge die doos open doet (ja voor u kwijl ;) )

nazaar

Legacy Member
:wtf:

anway: goeie psu, alleen spijtig van de prijs waarschijnlijk

Fr@gsta

Legacy Member
OCZ psu's zijn nog vrij laag geprijsd tov PCP&C en toch blijft 1 van de degelijkste voedingen. Als de OCZ 520watt een Prescott aan 6ghz kan trekken weet je genoeg :)

Destroybe

Legacy Member
Cranox zei:
Idd , deze zijn ook niet voor mijn budget , ik schat dat die 600watt 180€ kost ( alee dat hoop ik ;) )

kan klope want de 520 kost rond de 150 als ik me nie vergis

str0ntj3

Legacy Member
maj, kheb al spijt dag mij een antec 550watt gekocht heb een paar maanden geleden

l4mp

Legacy Member
is dees nu vanwege dat van the-shop dat jullie over ocz zo hard freaken?

Destroybe

Legacy Member
l4mp zei:
is dees nu vanwege dat van the-shop dat jullie over ocz zo hard freaken?
nope ocz power steam is echt wel ownage voeding

is een opgefockte tagan met regelbare voltlijnen

StaRflaM

Legacy Member
gewoon een tagan met regelbare voltlijnen is ook al goed hoor :)

gl ermee, alleen ziek ni waar gij u extreem oc gaat gebruiken ? n/o

Sacristar

Legacy Member
als dat aan mij geaddresseerd was, ik ben niet van plan om zo een te kopen :p


en ik wist niet dat die tagan's standaard al regelbaar waren :unsure:


*edit* trouwens, normaal gezien heb ik dit weekend mijn P4 mobo terug. dan kan ek al mijne nieuw-van-RMA 2.8 northy M0 stepping is testen. de vorige 2.8M0 was na een maand aan 3.5 al dood. daarmee geraakte ek wel maar tot 250 fsb stabiel en 255 ging nog maar niet meer 100% stabiel dus maybe heb ik een slecht bordje :(

ook normaal gezien hebbek binnen afzienbare tijd een fameus 2.4'ke in mijn bezit :)

en 'k ga mij ook zo nen 2.8a bestellen, dan zou zo'n psu'ke mss wel gerechtvaardigd zijn denk ik...

Ssj4Goten

Legacy Member
de OCZ powersuplies zijn geloof ik van de zelfde makelijk als de antec's
=> altijd net iets te weinig voltage...maar soit, who cares ;)

Sacristar

Legacy Member
erm no, destrybe was juist afaik.

ocz's worden door tagan gemaakt. (check liquid3D zijn review maar op madshrimps) en te laag voltage op ocz's en antec's :wtf:

mijn antec truecontrol heeft daar alleszinds geen last van, dat control pannel moet er wel aan hangen want anders hebde idd te lage volts en dan kunde dat sowieso regelen met dat pannel.

en die ocz's hebben pots steken met indicator lampjes om aan te geven of ge binnen de spec's zit of eronder of erboven dus da's ook BS imho, no offense offcourse :)

schumi2003

Legacy Member
str0ntj3 zei:
maj, kheb al spijt dag mij een antec 550watt gekocht heb een paar maanden geleden



moa vente toch daja moeje geene spijte von hebben eh ventje :p


mo pol toch das ejjj graptjen eh bwhahaha :p


antec 550w is zeer goed en stabiel zunne, moete die 50 Watt meer niet hebben van die ocz

Destroybe

Legacy Member
kristos zei:
als dat aan mij geaddresseerd was, ik ben niet van plan om zo een te kopen :p


en ik wist niet dat die tagan's standaard al regelbaar waren :unsure:

zijn ze ook nie

en op da pannel van u kunt ge helemaal niks zien dus beter is da nie, mer als ge voltages wilt veranderen moet ge der ne fatsoenlijke voltmeter aan hangen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan