-dawnz- zei:
Gast, doe normaal. Jij bent hier niet de baas, je spreekt niet voor iedereen. Jij bent niet degene die hier bepaalt waar ik wel of niet op reageer en wat ik wel of niet post.
Je laat -weer- zien dat je niet tot een normale discussie in staat bent, een kort lontje hebt en enkel de capaciteiten hebt om op de man te spelen: "kindje", "kinderachtig","onnozele commentaar", etc.
Je vertikt het van te argumenteren, het enige wat je kan is een hoopje rage-tekst neerkliederen en je post beëindigen met mij voor "kindje" of "kinderachtige" uit te maken. Dat allemaal omdat je nog niet eens een flauw grapje kon doorgronden.
Ik geef je het hartelijke advies dat je niet zo moet happen en als laatste vind ik het jammer dat iemand
zo vol van zichzelf kan zijn.
Ik zal hier niet meer reageren uit respect voor de TS.