Archief - Battlefield 3 PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spourop

Legacy Member
Zou deze pc:


2.0GHz quad-core
Intel Core i7
4GB 1333MHz
500GB 5400-rpm1
AMD Radeon HD 6490M with 256MB GDDR5

Battlefield 3 kunnen draaien? zoja, op welke settings?

Ik heb al eens naar de system requirments gekeken, maar aanezien ik niks van grafische kaarten ken, word ik er niet echt wijzer uit.


Alvast bedankt,
Spourop

Twinturbo

Legacy Member
Wacht tot de game uit is?

Maar verwacht niet teveel met die kaart.

MrKend54l

Legacy Member
Zal de laagste setting worden.
Of misschien helemaal niet, zal wachten worden tot release.

Monkey4aday

Legacy Member
ik zie dat deze specs afomstig zijn van een imac, dan zullen deprestaties nog minder zijn omdat je windows zal moeten emulaten

spourop

Legacy Member
MAcbook pro eigenlijk, en nee, ik kan ook gewoon via bootcamp hé

Bill

Legacy Member
Koopt het maar op de PS3, daar zal het grafisch sowieso beter zijn dan op je mac, low settings zal vermoedelijk het meest realistische zijn qua setting.

Cpt. Awesome

Legacy Member
Zijn de specs van een Macbook Pro. Dacht ik ook :p

Als je het over de nieuwe hebt van 2011, zou ik toch de 300 euro (ofzo) meer betalen voor de 2.2 GHz, die een GraKa heeft van 1GB. De 200Hz extra clockspeed is misschien niet zoveel, maar ik denk dat je GraKa wel een serieus verschil maakt, als je bedoeling gamen is.

Ik zit momenteel ook te twijfelen welke van de twee MBP 15" ik zou kopen. Ik word een mac aangeraden voor school volgend jaar (en werk sowieso niet graag op de school pc/mac's) maar ik heb onlangs een dikke laptop gekocht..
Maar ik zou het (als het nog niet te laat is) overwegen om voor de 2.2 te gaan.

Cheers

Fr33z

Legacy Member
ik ga men kaartje ook upgrade naar een HD 6870.. dan lukt het wel.. een 150 euro... dan ben ik weer even zoet.. :D

Twinturbo

Legacy Member
Ik zou de goedkoopste 15" pakken. En ergens anders op gamen, het 400 € prijsverschil is het niet waard.

spourop

Legacy Member
Ik zit momenteel ook te twijfelen welke van de twee MBP 15" ik zou kopen. Ik word een mac aangeraden voor school volgend jaar (en werk sowieso niet graag op de school pc/mac's) maar ik heb onlangs een dikke laptop gekocht..
Maar ik zou het (als het nog niet te laat is) overwegen om voor de 2.2 te gaan.

Ik heb hem al, had het ook overwogen om de 2.2 ghz te kope omwille van de graka, maar de 2.0 lag al buiten mijn budget :) heb nu dus wel 2.0 ben er zeer tevreden van, gamen doe ik normaal alleen op ps3 ik wou mis BF3 op pc omdat het op pc beter is. Als iemand hier nog een mbo zou kopen, raad ik wel een hi-ress screen aan (100euro extra) want ik vindt dat echt wel de moeite!

spourop

Legacy Member
Heb ik idd niks aan, want is niet compatibel met mac osx :)

En testen: ik ga geen 100 euro betalen voor een windows licentie en daarna nog eens 40 voor gta en dan zien dat het op niks trekt :p


Op ps3 heb ik ook gta maar ik zou het graag op pc hebben voor mods etc

Iphigeneia

Legacy Member
spourop zei:
En testen: ik ga geen 100 euro betalen voor een windows licentie en daarna nog eens 40 voor gta en dan zien dat het op niks trekt :p

Daar zijn andere methodes voor ;), je kunt win7, 7 dagen gebruiken zonder activatie.

Voor gta... down***** ;)

Mvg,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan