joerynauwelaers
Legacy Member
Hoi, ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart, ik ben van plan om een 7900GT/GTX aan te schaffen, deze zijn binnekort verkrijgbaar
. Maar, Kan iemand me hier wat bij helpen, want ik begrijp het juiste verschil niet goed tussen de GT en de GTX? Weet ook iemand toevallig waarvoor pipelines juist goed voor zijn?
joeke~
. Maar, Kan iemand me hier wat bij helpen, want ik begrijp het juiste verschil niet goed tussen de GT en de GTX? Weet ook iemand toevallig waarvoor pipelines juist goed voor zijn?
joeke~

) dus ja........