Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag opnieuw een leuke aanwinst op de kop kunnen tikken. Het loont dus toch om regen en wind te trotseren (soms)...
Heb al jaar en dag twee loose exemplaren, stilaan tijd dus om minstens ééntje weg te doen... ooit :)

KillingRaptor

Legacy Member
Regen en wind? Niets van gemerkt hier, 't is hier zelfs weer behoorlijk warm geworden. Maar mooie aanwinst terug!

Yurf

Legacy Member
Ringo zei:
Misschien dat de overheid toch maar eens werk moet maken van belastingen op 2dehands verkoop vanaf een bepaald jaarbedrag (pak 5000 Euro of zo).

De FOD Economie controleert dit en in bepaalde gevallen wordt een proces-verbaal opgesteld met het nodige gevolg. :)

red Bulleke

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Regen en wind? Niets van gemerkt hier, 't is hier zelfs weer behoorlijk warm geworden. Maar mooie aanwinst terug!

Hier was het echt strontweer, regen vanaf een uur of 7 tot pakweg 09u30. Pas na de middag is de zon door de wolken geraakt.

Ringo

Legacy Member
Mijn pick up van de maand tot nu toe, een Sony Trinitron aan 20 Euro. Lang moeten wachten tot ik er eentje vond in de omgeving die en groot en goedkoop genoeg was. Mààr wat een prachtig beeld dat die heeft!

Sony%20Trinitron.JPG

Ringo

Legacy Member
BiZi zei:
haha :)

Trinitron is gewoon een top reeks van de vorige Sony TV lijn.

Jep, en aangezien retro nog steeds het best tot zijn uiting komt op een beeldbuis...heb enkele SNES-games opgestoken en het is net alsof ze 10x scherper zijn.

reactor

Legacy Member
Ok , bij deze mijn weekend koopje !

Snes loose met 2 controllers en 4 games !

-Super Mario kart cart
-Pinnochio in ex rental box met originele cover en boekje
-Donkey kong country in ex rental box met originele cover en boekje
-The Great Circus Mystery Starring Mickey & Minnie in ex rental box met originele cover en boekje

-Mario 64 cart

en.......
Game and Watch

totaal voor 30 euro :)

Heb dan nog bij dezelfde verkoper 2 Gamegears en een N64 laten liggen !

Geen tijd voor pics ,just take my word for it !

Daimakaimura

Legacy Member
Ringo zei:
Jep, en aangezien retro nog steeds het best tot zijn uiting komt op een beeldbuis...heb enkele SNES-games opgestoken en het is net alsof ze 10x scherper zijn.

Ge moet es zoeken achter een SNes-1-chip moederbord.
Deze geeft nog eens scherper beeld dan andere Snessen :)

Terry_Bogard

Legacy Member
Marchena zei:
Onlangs gevonden in de kringloop:
Boxed Atari 2600 jr. (met handleiding) met volgende spellen incluis:
> Moon Patrol
> Midnight Magic
> Jungle Hunt
> Centipede
> Realsports Tennis
> Realsports Boxing
> MS. Pac-man

Deze set voor 40 euro... Goede koop? Ben nog niet zo thuis in de retro-wereld...

Moon Patrol, Jungle Hunt en MS. Pacman....oh the memories

Erg goede aankopen!

Benva1983

Legacy Member
via twitter kunnen jullie mijn recente aanwinsten zien plus enkele games die ik al had aangezien de rest van mijn collectie opgeborgen ligt in bananen dozen etc wegens verhuis en bouwplannen. @1983_fabrizio

Beste vondst van deze week was: Chip 'n Dale Rescue Rangers 2 complete in Mint conditie voor de NES. Samen gekocht met een NES + 6 games allemaal boxed en Mint (Aladdin, Super Mario Bros 2, Dr Mario en Kirby's Adventure) maar ja Rescue Rangers 2 was toch wel een super vondst en dit voor 50 euro.

Bij dezelfde dames ook nog een Mega Drive gekocht met 10 tal spellen vooral disney games maar ook the Lost Vikings wat ik een toffe game vind ook voor 50 euro

Tijdens een garageverkoop een Philips CDI met 20+ games gekocht voor 20 euro waaronder Hotel Mario.

Trouwens kent er iemand iets van de CDI er zat een BETA versie van Brain Dead 13 bij maar vroeg me af of deze enige waarde had. Ik vind de gewone versie bieden vanaf 49.99 euro op ebay. Dus lijkt me een zeldzame game?

Terry_Bogard

Legacy Member
Ik zie hier weinig echte gems voorbij komen, die obscure ondergewaardeerde titels.

Altijd maar die bekendere games mario dit, zelda dat..

Ringo

Legacy Member
Terry_Bogard zei:
Ik zie hier weinig echte gems voorbij komen, die obscure ondergewaardeerde titels.

Altijd maar die bekendere games mario dit, zelda dat..

[RANT] Wel, die obscure ondergewaardeerde titels vind je niet vlug op Belgische rommelmarkten, gezien de meerderheid destijds gekocht werd in de Christaensens en GB. Neem daarbij dat zowat alle rental-stock nu al lang in handen zal zitten van de oudere generatie verzamelaars of aan woekerprijzen wordt verkocht en gekocht door mensen met een grotere portemonnee dan 95% van de gamers hier dan kun je niet verwachten dat je hier wekelijks pakweg een Rock n Roll Racing/Sunset Riders/Earthbound ziet verschijnen. Zelfs een Castlevania is al behoorlijk zeldzaam. [/RANT]

red Bulleke

Legacy Member
Terry_Bogard zei:
Ik zie hier weinig echte gems voorbij komen, die obscure ondergewaardeerde titels.

Altijd maar die bekendere games mario dit, zelda dat..

...said the big time contributor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan