Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nuikke

Legacy Member
Sjeezman zei:
waar waren die rommelmarkten dan op een maandag?
welke site gebruik jij om daar op de hoogte van te blijven?

Correctie: ik bedoelde dus dit weekend :p

Yuri

Legacy Member
HARLEY190 zei:
opletten voor de turk met zijn stepje : als je een pak spellen in je handen heb en je vraagt de prijs.
pak dat de verkoper 50 euro zegt en je wilt betalen dan bied hij 60 euro.
gisteren op rommelmarkt brugge in rijselstraat zien gebeuren, ze hebben op zitten bieden tot 150 euro.
het is de eerste keer niet dat ik het hoor van vrienden dat hij hen zulke toeren lapt.
bij deze gewaarschuwd, direct betalen en maken dat je uit de voeten bent

Als em dat probeert bij mij, gaat hem het rap weten. :)

Max86Mad

Legacy Member
Mijn laatste aankopen zijn te zien via YouTube (kon geen apart topic voor YouTube vinden dus vandaar) :P

nuikke

Legacy Member
Max86Mad zei:
Mijn laatste aankopen zijn te zien via YouTube (kon geen apart topic voor YouTube vinden dus vandaar) :P

Nieuw channel om te volgen :D De laatste tijd koop ik ook vooral PS2-games, deze zijn nog goed te vinden! Laatste rommelmarkt wat spellen voor €1 per stuk opgeraapt met onder andere Final Fantasy XII bij. Had nog nooit Final Fantasy gespeeld :p

Bruno001

Legacy Member
Ps2 games vind je met hopen op rommelmarkten (meestal het enige dat ik nog tegenkom)

Meestal 1 a 2 euro zelf 0.50 soms en dikwijls nog goede titels ook :)

nervevar

Legacy Member
idd, hoewel ik meestal toch aan 3-5 € lig per ps2 spel dat ik tegenkom. Maar ook te zien welke titel uiteraard.
Zelf kom ik echter weinig toptitels tegen wat ps2 betreft, meestal fifas of need for speeds. Nog geen gevonden die op men lijstje staat helaas

nuikke

Legacy Member
nervevar zei:
idd, hoewel ik meestal toch aan 3-5 € lig per ps2 spel dat ik tegenkom. Maar ook te zien welke titel uiteraard.
Zelf kom ik echter weinig toptitels tegen wat ps2 betreft, meestal fifas of need for speeds. Nog geen gevonden die op men lijstje staat helaas

Het zijn inderdaad meestal de crappy-titels...Bij mij vragen ze ook meestal 3-5 euro...Gelukkig iemand tegengekomen die gewoon €1 per spel vroeg en weinig common games had :D

renaat13

Legacy Member
Mij dit weekend een Gameboy Color aangekocht. Prijs was € 25. Ben geen kenner van de markt/ prijzen maar vond het de prijs waard. Gb zat nog in de doos, zelden tot nooit gebruikt, geen gebruikssporen, handleiding zelfs nog in het plastiek.

Ik had hier nog een deel spelletjes liggen van vroeger
* V Rally Championship Edition
* Batman Return of the Joker
* Pokemon Red
* Super Rc Pro - AM


Deze ondertussen nog aangeschaft:
* The Incredible Crash Dummies € 5,50
* The Flinstones € 6
* Disney's Darkwing Duck € 6
* Pokemon Trading Card Game € 8
* GTA 2 € 9
* Jurassic Park € 5
* Double Dragon II € 5
* Disney's Alladin € 5
* Tom & Jerry € 5,50
* Top Gear Rally € 5,50
* Test drive 6 € 5
* Duck Tales: € 10

Geen idee van wat de prijzen precies zijn en of ik er een correcte prijs heb voor moeten betalen. Desalniettemin tevreden met de aankopen.

Max86Mad

Legacy Member
nuikke zei:
Nieuw channel om te volgen :D De laatste tijd koop ik ook vooral PS2-games, deze zijn nog goed te vinden! Laatste rommelmarkt wat spellen voor €1 per stuk opgeraapt met onder andere Final Fantasy XII bij. Had nog nooit Final Fantasy gespeeld :p

Thanks! Binnenkort ga ik er een aantal weggeven op mijn channel (bij 100 subs) en ja het klopt de meeste games vind je echt cheap MAAR games zoals Ar Tonelico, Suikoden en Shin Megami zijn nu al erg aan de prijs, laat staan over een paar jaar.

Terry_Bogard

Legacy Member
Suikoden 5 vooral, en de SMT games heb ik voor vrij weinig zien liggen in 2e hands shops.

Max86Mad

Legacy Member
Terry_Bogard zei:
Suikoden 5 vooral, en de SMT games heb ik voor vrij weinig zien liggen in 2e hands shops.

Suikoden 4 en 5 heb ik toevallig een tijd terug met iemand getrade dus die heb ik al, games die je echt zelden tot nooit ziet zijn de Atlus games zoals Growlanser en Persona etc (PS2 versies dan he)

BiZi

Legacy Member
Net terug van de beurs!
Ik vond dat je hardware relatief goedkoop kon scoren (CIB Snes 60, MD's 40a50, NES 50a60). Heb zelf een paar ditjes & datjes gekocht.

Nog wat stuff dat ik een paar weken geleden had gekocht:
IMAG0822.jpg


En dan de beurs loot:
(heb ook nog de doos van een Spaanse NES/SMB3 versie kunnen traden!)
IMAG0823.jpg

Alexat

Legacy Member
Hier is mijn loot(je) van Deurne, ik had ook al verwacht dat ik met meer merchandise dan games ging thuis komen :p

1233966_10151686479832865_1758194395_n.jpg

BiZi

Legacy Member
Sjeezman zei:
hoeveel hebje betaald voor bart vs the world?

40 euro voor asterix, kickle cubicle en bart vs the world (doosjes echt mint)
25 euro voor de pal b ghostbusters 2

Zeker en vast niet slecht voor dergelijke titels!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan