Thin Liz
Legacy Member
Kleine update:
http://imageshack.us/a/img24/7286/fz5q.jpg
http://imageshack.us/a/img19/2505/w8ei.jpg
Die Wing Commander is de kroon op het werk. Nu heb ik Wing Commander 1 (Deluxe), Wing Commander 2, Wing Commander 3, Wing Commander 4 en Wing Commander Prophecy. Plus nog Wing Commander Privateer en Privateer 2.
Prachtige reeks, al zeg ik het zelf
Nooit gedacht dat ik de allereerste WC nog zou gevonden hebben, en al zeker de Deluxe Edition niet...
http://imageshack.us/a/img24/7286/fz5q.jpg
http://imageshack.us/a/img19/2505/w8ei.jpg
Die Wing Commander is de kroon op het werk. Nu heb ik Wing Commander 1 (Deluxe), Wing Commander 2, Wing Commander 3, Wing Commander 4 en Wing Commander Prophecy. Plus nog Wing Commander Privateer en Privateer 2.
Prachtige reeks, al zeg ik het zelf

Nooit gedacht dat ik de allereerste WC nog zou gevonden hebben, en al zeker de Deluxe Edition niet...

De laatste tijd koop ik ook vooral PS2-games, deze zijn nog goed te vinden! Laatste rommelmarkt wat spellen voor €1 per stuk opgeraapt met onder andere Final Fantasy XII bij. Had nog nooit Final Fantasy gespeeld