Archief - Updates ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snowcake

Legacy Member
Misschien is dit topic wel handig voor mensen zoals mij, die constant van anderen te horen moeten krijgen dat er -weer- maar eens een update is, en dan altijd holderdebolder het ding moeten updaten.

Volgens mij is de volgende die nu komt 9 december? rond 3 uur, werd mij verteld. lol

ShadowJoker

Legacy Member
8 december eigenlijk. Er zullen blijkbaar 3 grote features worden toegevoegd, buiten wat support voor glitches en bugs waarschijnlijk.

- De mogelijkheid om videobeelden in 3D op te nemen via de camera. Filmpjes van totaal 10 minuten.
- Nieuwe games die gebruik maken van StreetPass.
- Optie om gegevens van de ene 3DS naar een andere 3DS over te zetten.

spade VI

Legacy Member
Kan er iemand me vertellen wat ik eigenlijk met die vip punten moet....er zit altijd zo'n krascode bij...kan je daarmee zaken of spullen krijgen of?

ShadowJoker

Legacy Member
Je kan de kaarten waar Club Nintendo staat opgeschreven gebruiken op de officiële website van Nintendo. Dan krijg je een bepaald aantal sterren die je kan uitgeven aan verschillende gadgets, exclusief van Nintendo. Maar de meeste items kosten HEEL wat sterren en echt veel hebben ze niet. Toch niet zoveel als in andere landen.

Als er echter VIP 24:7 opstaat... die kaarten zijn al 3 jaren niet meer te registeren op Nintendo's site, dacht ik. Dat is nog van bij de oudere games (voor GameCube en GBA).

spade VI

Legacy Member
Achja, ik wil gewoon kost wat kost ergens een mariopet vinden en ik zag er een staan op het papier dus ik dacht misschien

Cerulean

Legacy Member
ShadowJoker zei:
- Optie om gegevens van de ene 3DS naar een andere 3DS over te zetten.

Oh! Zou je hiermee dan ook je account en dus ook je ambassador-status kunnen overzetten? Want dit zou wel goed zijn aangezien ik echt wel die Zelda-3DS wil.

souldoubt

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Maar de meeste items kosten HEEL wat sterren en echt veel hebben ze niet. Toch niet zoveel als in andere landen..

Ik vind dat het aanbod er toch aardig op vooruit gegaan is, je kan natuurlijk niet vergelijken met Japan, maar heel veel zaken die eerst in Japan aangeboden worden komen een hele tijd later naar hier, waaronder een aantal zéér mooie items.

Er wordt vaak geklaagd dat Nintendo veel sterren vraagt voor bepaalde items, maar er wordt wel vergeten dat deze dingen volledig gratis zijn. Ik heb nog nooit zo'n mooie cadeautjes gekregen van Sony en Microsoft, niet dat ik dat nodig vind, ik wil gewoon zeggen dat het een extraatje is.

Als je niet veel games koopt zal je inderdaad een hoop sterren zien vervallen, maar ze doen tegenwoordig ook wat meer acties voor club nintendo leden. Zoals die gratis Kid Icarus download en deelname aan een verloting van 3000 ltd. edition 3DSsen als je 2 deelnemende 3DS games registreert, en bovendien zitten nu bij veel meer games sterren dan vroeger (bij zowat alle 3DS games).

Cerulean zei:
Oh! Zou je hiermee dan ook je account en dus ook je ambassador-status kunnen overzetten? Want dit zou wel goed zijn aangezien ik echt wel die Zelda-3DS wil.

inderdaad

Cerulean

Legacy Member
Ik neem aan dat die gegevens dan letterlijk overgezet worden, en niet gekopieerd, want op 2 3DS'en gebruik kunnen maken van die gratis games enzo lijkt mij onwaarschijnlijk. Maar goed, dan kan ik mijn 'oude' 3DS verkopen. Of aan de vriendin geven :D

ShadowJoker

Legacy Member
De update zou nu al te downloaden zijn. Er stond toch op de officiële site dat het UITERLIJK op 8 december zou gebeuren.

CHTboy

Legacy Member
ShadowJoker zei:
De update zou nu al te downloaden zijn. Er stond toch op de officiële site dat het UITERLIJK op 8 december zou gebeuren.

Vanaf vandaag kan je hem downloaden. Meer informatie kan je hier lezen

spade VI

Legacy Member
Wat een kutaanbod op die "clubnintendo"...dat je daarvoor nog punten zou inleveren...bah

StanTem

Legacy Member
spade VI zei:
Wat een kutaanbod op die "clubnintendo"...dat je daarvoor nog punten zou inleveren...bah

Tis dan ook een extra eh ;-)
Ge kunt ook Nintendo Points kopen eh voor games aan te schaffen.

spade VI

Legacy Member
StanTem zei:
Tis dan ook een extra eh ;-)
Ge kunt ook Nintendo Points kopen eh voor games aan te schaffen.

Mja, ik wil gewoon die mariopet ergens vinden die op het kaartje staat...gatver

Snowcake

Legacy Member
oh lol, bedankt voor het te laten weten!
ben momenteel bezig met de update te doen.

met nintendo punten zijt ge inderdaad niet heel veel, een vriend van mij heeft het zeldabeeldje besteld en tis gebroken aangekomen in de doos, ook cd's en zo.. maar naar't schijnt is die SNES controller voor wii wel de moeite!

Cerulean

Legacy Member
Ik wou sparen voor die SNES controller, maar geraak nooit aan genoeg punten :( Als ik er veel denk te hebben moet ik altijd tot de vaststelling komen dat mijn punten vervallen zijn. Echt belachelijk, zo bestel ik eigenlijk nooit iets, die punten zouden niet mogen vervallen... Allé, eens ze online geactiveerd zijn tenminste.

spade VI

Legacy Member
The fuck? dat blijft niet eens geldig ofwa? wat nen brol is dat allemaal...Ja nintendo, don't like hoor

Snowcake

Legacy Member
nee inderdaad, ik had laatst ook al mn codes opgezet; in de hoop dat ik eindelijk iets chiquer dan wa handdoekjes van mario bros kon kopen ; had ik er dus geen enkel meer over! FML dan echt :(

Nirron

Legacy Member
Spaar de code's op en gebruik ze pas wanneer je ze nodig hebt.

Heb me trouwens paar dagen geleden "Game & Watch Collection" voor de DS besteld.
Natuurlijk ga ik het sealed houden! Nu sparen voor die Game & Watch of iets anders..

Vind het jammer dat je zo weinig bent met die Club Nintendo.. :( een lidkaart zou leuk zijn!

Snowcake

Legacy Member
Naarmate je langer wacht, daalt het aantal sterren dat je krijgt :( dus das ook zo stom
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan