Archief - SWTOR Collector's Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tekn0w!z

Legacy Member
Limited Collector's Editie Inhoud


  • Exclusief Gentle Giant Darth Malgus statue
  • Game disks collectible metal case
  • Het dagboek van Master Gnost-Dural verteld door by Satele Shan
  • The Old Republic galaxy map
  • Custom Security Authentication Key
  • Music of Star Wars: The Old Republic cd
  • Hoge Kwaliteits Collector's Edition verpakking
Inclusief 7 Extra Digitale Items:


  • Flare Gun
  • Training Droid
  • HoloDancer
  • HoloCam
  • STAP
  • Exclusive Mouse Droid
  • Exclusive Collector's Edition Store
  • Color Stone


Prijs: 150€




Vind ik persoonlijk veel geld voor een CE...


Zijn die ingame items echt nuttig?

Wat houdt die CE Store in?

Levicious

Legacy Member
Volgens mij zijn die digitale items niet veel waard hoor , buiten die STAP. Lekker voertuigske ipv te lopen.

Wth zijde met die flare gun?
Holodancer is nutteloos , ...

Die store is al eens uitgelegd in 1 vd andere topics. Gewone members kunnen in ruil voor een aantal credits ook toegang krijgen, maar geen idee wat er speciaal aan is :)

Ullewupper

Legacy Member
Ik heb de CE al zo'n maand of 2 geleden besteld bij gamemania.
Wel erg duur voor een game, maar ja, misschien is het een game die ik maanden/jaren zal spelen.

Shotterke

Legacy Member
Levicious zei:
Volgens mij zijn die digitale items niet veel waard hoor , buiten die STAP. Lekker voertuigske ipv te lopen.

Wth zijde met die flare gun?
Holodancer is nutteloos , ...

Die store is al eens uitgelegd in 1 vd andere topics. Gewone members kunnen in ruil voor een aantal credits ook toegang krijgen, maar geen idee wat er speciaal aan is :)

De gewone members kunnen toegang krijgen tot de VIP lounge door 1 mil credits te betalen maar de VIP lounge =/= de CE store.

In die store ga je gear kunnen kopen die je ook in flashpoints enz kan vinden maar dan in andere kleuren en ook andere vanity items.

Sorasan

Legacy Member
tekn0w!z zei:
Limited Collector's Editie Inhoud


  • Exclusief Gentle Giant Darth Malgus statue
  • Game disks collectible metal case
  • Het dagboek van Master Gnost-Dural verteld door by Satele Shan
  • The Old Republic galaxy map
  • Custom Security Authentication Key
  • Music of Star Wars: The Old Republic cd
  • Hoge Kwaliteits Collector's Edition verpakking
Inclusief 7 Extra Digitale Items:


  • Flare Gun
  • Training Droid
  • HoloDancer
  • HoloCam
  • STAP
  • Exclusive Mouse Droid
  • Exclusive Collector's Edition Store
  • Color Stone


Prijs: 150€




Vind ik persoonlijk veel geld voor een CE...


Zijn die ingame items echt nuttig?

Wat houdt die CE Store in?

ergens op het swtor forum heb ik gelezen wat de items waard zijn:

[*]Exclusief Gentle Giant Darth Malgus statue (+-80 euro)

[*]Het dagboek van Master Gnost-Dural verteld door by Satele Shan (+-10-15 euro)

[*]The Old Republic galaxy map (+-5-10 euro)

en ge vergeet de authenticator key. Dat is ook zeer handig....
enja de mogelijkheid om exclusieve items te kopen in die CE store....
Tenslotte de holocam waar je alles kunt filmen wat je doet of ziet...
een mount op low lvl...
vind de prijs wel waardig.

M-Boy

Legacy Member
De prijs lijkt me ook wel waardig, maar da's natuurlijk ieder voor zich om uit te maken of je dat ervoor wil geven hé.

Darius Craven

Legacy Member
Ik vind de prijs voor mij persoonlijk wat hoog. En naar alle waarschijnlijkheid worden die extra ingame items vroeg of laat wel beschikbaar (al dan niet tegen betaling) en de CE store inhoud en die mount zijn volgens mij gwn reskins van zaken die al in de game zitten.

Kan me vergissen. Enkel de authenticator mis ik, maar wat kost zoiets € 10?

Granaatappel

Legacy Member
Het beeldje is gewoon voornaamste kosten, zoals hierboven is gezegd, het boekje van Gnost Dural is ook erg mooi gemaakt, stoffen afwerking van buiten en goede kwaliteit papier en drukwerk. De game zelf is al 50 euro standard, de CE is goed zn geld waard :)

Sovereign

Legacy Member
Mijne is in het Frans se. Niet het einde van de wereld, ma had toch liever Engels gehad eig :p

Soeverein

Legacy Member
Mij gaat het puur om het standbeeldje. Die prijs van 80 euro is zeker noet overdreven. Moest het nu niet van gentle giant komen twijfelde ik nog, maar gg is altijd topkwaliteit.

Darius Craven

Legacy Member
Zeer deftige CE trouwens, heb hem vandaag eens goed kunnen bekijken en echt knap beeldje, starchart, diary, ... Maar zou er toch geen 150 € aan geven omdat het beeldje me toch niet echt aanspreekt. Het is wel kwalitatief maar toch.

dr.lee

Legacy Member
Ben hem vandaag ook gaan afhalen. Man die doos is echt groooot :o En allemaal zeer kwalitatief materiaal! Zowel de doos, als het statue, als de journal, de dvd doos etc. Knap knap knap. Ben nu wel eens benieuwd naar die ingame store.

le mastre

Legacy Member
Ik ben ook tevreden. Nu wachten tot ik kan spelen, aangezien ik geen pre-order heb. :)

Jack The Ripper

Legacy Member
Zijn die nog ergens beschikbaar nu of overal uitverkocht?

maccie

Legacy Member
mijn gisteren ontvangen, prachtige CE

nu nog eens de in-game CE vendor gaan checken :D

kaneda

Legacy Member
Ben de mijna juist gaan afhalen se :D
yup yup code registered, nu sebiet de CE shop & VIP area eens bekijken :)

Telrunya

Legacy Member
In de Saturn in Antwerpen lagen er gisteren nog 2, 129.99 Euro :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan