Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je dan aan 4/5/6 komt, weet je meteen wat het vroeger moet geweest zijn qua impact en waarom er nu zoveel kritiek op de nieuwe films is gekomen.



Granaatappel zei:Volgens mij zon 3000 jaar voor episode I (correct me if im wrong)
Levicious zei:WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT ? Mensen die nog niet naar star wars hebben gekeken?
Volgens mij groei je daar toch mee op ?
Das iets gelijk the ninja turtles ofzo... Iets dat iedereen heeft gezien in zijne jonge tijd![]()


kaneda zei:Ik blijf daar ook van verschieten, mja we worden ouder he
voor iemand die nu 14j is is nen film van 77 20j voor em geboren was.
Die hebben heel die hype nooit gekend. Juist nu wat men Clone wars, maar of ze daardoor de films gaan bekijken weet ik niet.
Zelfde me die oude 80's cartoons voor ons echte klassiekers (TMNT, MASK, GI Joe, Thundercats, He-Man, Inspector Gadget, transformers etc en de progamma's van Club Dorothee)
Daar spelen ze niks meer van tegenwoordig, als ik die "tekenfilms" van nu zie waar men dochter naar kijkt... :ironic:


allahmcbeal zei:ge moet ze kijken hoe ze uitgekomen zijn. nl 4.5.6 en dan 1.2.3. anders ga je subtiliteiten missen in de film
en ook gaat ge 4.5.6 niet tof vinden nan 1.2.3 omdat de special effects echt wel achterhaald zijn.
Granaatappel zei:456 is veel beter dan 123, de special effects van 456 zien er nog altijd goe uit
allahmcbeal zei:kmoet wel zeggen dat ze de blurays wel serieus opgepoetst hebben en zelfs links en rechts een effectje bijgestoken hebben (robotjes en zo)
allahmcbeal zei:ge moet ze kijken hoe ze uitgekomen zijn. nl 4.5.6 en dan 1.2.3. anders ga je subtiliteiten missen in de film
en ook gaat ge 4.5.6 niet tof vinden nan 1.2.3 omdat de special effects echt wel achterhaald zijn.