Archief - sims 2 error

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blacklisted

Legacy Member
kheb juist in den gm the sims 2 gaan kopen. anyway ik install het dus en kies voor nederlands. alles gaat goed. kwil het spelen, kmoet cd 1 insteken dus kdoe da. krijg een splash screen en daarna komt er een error:

het programma is vastgelopen en wordt nu afgesloten

zijn er nog mensen die dit probleem hebben? mss oplossing?

btw als ge enkel replied om te zagen van koop het spel en zo, reply dan gewoon nie. het spel is gekocht.

kristofke_1

Legacy Member
en dat gebeurd elke keer? anders moet je eens proberen om de inhoud van de cd op de harde shijf te plaatsen en vandaar installeren...?

blacklisted

Legacy Member
kdenk nie dat het aan de kopie van het spel ligt :s
aléja kon installeren dus wss is de kopie wel goed. kheb ondertussen een no cd crack afgehaald en krijg nog altijd die error dus hetl igt niet aan de cd.

blacklisted

Legacy Member
p4 2.4 ghz
512 mb ram
hercules 3dprophet 9000 pro (128 mb)

Pharia

Legacy Member
Die crack is een trojan, opnieuw installen en nog eens proberen is het enige wat je nu kan doen... niet slim hé

Pharia

Legacy Member
Ni veel, u spel kunde erdoor nmr draaien als ge ni opnieuw installeerd

0m3g4

Legacy Member
Ik heb dus ditzelfde probleem voor
als ik het spel start, komt er een unknown error.
zijn er al bekende oplossingen voor die trojan?

poedel

Legacy Member
blacklisted zei:
kheb juist in den gm the sims 2 gaan kopen. anyway ik install het dus en kies voor nederlands. alles gaat goed. kwil het spelen, kmoet cd 1 insteken dus kdoe da. krijg een splash screen en daarna komt er een error:

het programma is vastgelopen en wordt nu afgesloten

zijn er nog mensen die dit probleem hebben? mss oplossing?

btw als ge enkel replied om te zagen van koop het spel en zo, reply dan gewoon nie. het spel is gekocht.

kheb da keer gehad tijdens het spelen, daarna ging het opnieuw goed ...

blacklisted

Legacy Member
kheb het proberen te installeren op m'n pa's laptop maar kdenk da de systeemeisen op de site van the sims nie echt kloppen :s
2.0 GHz processor or better
256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98, or Windows 2000
At least 3.5 GB of hard drive space

die laptop heeft
2.4 ghz proc
512 mb ram
winxp

dus da zou moeten werken, maar krijg alleen splash screen te zien en daarna loopt heel diejen pc vast

0m3g4

Legacy Member
blijf hier ook die (langzamerhand gefrustreerd) error krijgen
heb het spel gekocht, heb de no cd crack gedownd en alweer verwijderd, sims opnieuw geinstalleerd, trojan proberen zoeken, nvidea drivers ge update ma blijft da achterlijk rode kruiske

Miche

Legacy Member
mss veel spyware/virussen op je pc? systeemeisen die niet voldoen? software fouten op je systeem? virusscanner/firewall die eventueel iets blokkeert? het kan aan vanalles liggen.. heb het spel proberen instaleren op de laptop van mijn vader. Geforce FX 5900, P4 3ghz, 512 ram, .. en het werkt gewoon niet. was wel te denken, deze pc is pokketraag omwille van de talloze buch die eropstaat, en spyware e.d.

het zijn niet enkel je specs die van belang zijn, maar ook het geene je ermee uitsteekt en de manier waarop je hem onderhoud ;)

0m3g4

Legacy Member
nog ff duidelijker uitleggen
specs amd Xp3200 2.20ghz,fx5900xt,512(400)ram,epox motherboard, stabiel systeem zonder service pack 2 ma wel met upgedate drivers
en toen: het spel heeft gedraaid ma nadien als ik die no cd crack had ge-extract ging het al niet, crack verwijderd van systeem, reboot, sims verwijderd opnieuw geinstalled (autorun faalt telkens), virussen zijn niet aanwezig en spyware evenmin, trojans gezocht ma niet gevonden


voor zover ik het heb kunnen game, ventje , buurt was chilly en wil het daarom ook verder zetten, ben bijna aant overwegen om een formatje te doen

blacklisted

Legacy Member
ik ben ook aant denken aan nen format,
kdenk dat het komt omdak es probs had me men pc, paar maanden geleden wast onweer en pc viel uit, alsk em weer opstarte kreeg ik ongeldige boot.ini fzo, heb dan windows opnieuw geinstalled, en in de weken daarna heb ik da nog een stuk of 5 keer voorgehad, dus kem nu lijk 5 keer windows staan.
zou dat daaraan kunnen liggen?

0m3g4

Legacy Member
ik heb het gisteren nacht nog kunnen oplossen met echt alles te verwijderen wat met de sims te maken had (stonden nog altijd files op c na verwijderen) ma de miserie is nog ni gedaan want kan het nu geen 5 sec opzetten zonder dat het vast loopt

Ruk sims

Berstalin

Legacy Member
Ik begrijp het niet hebben jullie direct x 9c geinstalled. Ik heb dus nog geen enkel prob gehad me sims enkel dat het traag loopt in de public areas als er dus veel sims rondlopen. Ik vind zelfs dat die 512 mb ddr niet voldoende is voor dat spel want ik hoor mijn pc constant nadenken wanneer ik aant spelen ben. Misschien is er al ne update voor jullie problemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan