Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeg keer wa u needs zijn... , ik help kippeh die items te verkrijge.. ma kzit zonder hr's atm...XRH_RealWarrior zei:Ik heb een Azurewrath, ik weet enkel niet of ge dat op dit moment al kunt bekostigen (prijs zou rond de HighRune liggen)
mm...atm ga'k geen nieuwe chars maken denkInSaNiTy-->tony zei:zeg keer wa u needs zijn... , ik help kippeh die items te verkrijge.. ma kzit zonder hr's atm...
naja denk dadde wel weet da de hint groot genoeg is ..XRH_RealWarrior zei:mm...atm ga'k geen nieuwe chars maken denk
dus buiten HR's kannek wel usen:
Death Fathom-->meer dan hr
+3 Blizz Ormus-->need myself
goeie steelrend-->niemeer op overschot
goeie verdungos (vit belangrijker dan dr)-->gaak sffs keer checke
367+ ed Eth CB-->ZEKER TEVEEEEEEEEEL !
astreons +4/75+ dmg (ik denk da mijn toch 3/7x was dus)-->in use
of items die'k op ETF makkelijk wegkrijg voor nen HR -->erm maybe javaskiller+2x life...

CroNoS-SOY zei:Nu online!
hij kreeg van mij ook een, maar ja; em koopt em lieverArchangel_wes zei:Kippeh schrap dien azurewrath es
Ge krijgtem van mij
Zit toch maar nutteloos op mn "party"-smiterke,dusjah wrom nie aan iemand geven die'm nuttig gaat gebruiken![]()

kipje is een hij... :ironic:Destr0yer zei:
denk nie da em veel betaald heeft sinds hij mij niks gezegt heeft..de kerstman zei:hij kreeg van mij ook een, maar ja; em koopt em liever![]()
