Jalliuz
Legacy Member
15 januari 2012 in het Nederlandse Deurne
www.facebook.com/RetroGameBeursDeurne
------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij, www.classicgames.be , waren zeer tevreden met de opkomst en reacties op onze beurs op 4 december '11. We gaan dit zeker nog eens doen. Binnen een dik half jaar ofzo
Geïnteresseerden mogen ons altijd mailen. Houdt onze website in de gaten!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ook het Bonami spelcomputer museum geeft geregeld retro beurzen. Best wel de moeite. Je kan op de hoogte blijven via hun website:
Bonami - Startpagina
volgende beurs 4 maart in Apeldoorn Nederland
------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.retroboerse.de/ geven in Duitsland ook geregeld beurzen. Dikwijls in Bochum, niet zo ver van de Belgische grens. Ook zij geven in het voorjaar weer een grote beurs.
www.facebook.com/RetroGameBeursDeurne
------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij, www.classicgames.be , waren zeer tevreden met de opkomst en reacties op onze beurs op 4 december '11. We gaan dit zeker nog eens doen. Binnen een dik half jaar ofzo
Geïnteresseerden mogen ons altijd mailen. Houdt onze website in de gaten!------------------------------------------------------------------------------------------------
Ook het Bonami spelcomputer museum geeft geregeld retro beurzen. Best wel de moeite. Je kan op de hoogte blijven via hun website:
Bonami - Startpagina
volgende beurs 4 maart in Apeldoorn Nederland
------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.retroboerse.de/ geven in Duitsland ook geregeld beurzen. Dikwijls in Bochum, niet zo ver van de Belgische grens. Ook zij geven in het voorjaar weer een grote beurs.

