Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dragjeh zei:RE5 was nice, maar té actie gericht. Hopelijk neigt deze maar naar de vorigere versies![]()
Beenhesp zei:Voor mij mag het ook wel weer de RE 2 feeling zijn![]()
Recipe4hate zei:Deze moet ik gewoon 1000 keer kunnen reppen!
Re 1, 2 en 3 waren qua stijl veel meer mijn ding dan het gedrocht van een 4.
(imo)
Hmm, aan het filmpje te zien, kan het 'koortsachtige' van Nemesis er wel inzitten. Tof!
dragjeh zei:RE4 was goed, maar niet meer dan dat. Tov 1, 2 en 3 was het een héél ander spel.
Mijn favo blijft toch RE1, ik blijf het er benauwd van krijgen als ik nog maar aan die beginscène denk met die kale zombie die uw buddy (Kenneth?) aant opvreten is..