Archief - Red Orchestra 3.0 Combined Arms

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drone

Legacy Member
Red Orchestra:3.0 Combined Arms is uit, voor de mensen die graag battlefield, cod, mohaa of dod spelen is dit een echte aanrader. Dit spel probeerd zo realistisch mogelijk te zijn dus geen crosshairs of HUD. Dus voor de mensen die echte ww2 fans zijn is dit een echte aanrader het enige nadeel is dat je ut2004 nodig hebt.

official site: http://redorchestramod.gameservers.net/
screens: http://redorchestramod.gameservers.net/forums/index.php?showtopic=4664


ik weet dat dit een ut2004 mod is maar vermits de meeste ut spelers niet zo fan zijn van trage meer realistisch games heb ik het in "shooter general" forum gepost.

greets

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
En ik heb het naar het jusite forum gemoved... :ironic:

ElGargamel

Legacy Member
Ik heb de mod eens geprobeerd, het is inderdaad een realistische ww2 mod

geen hud geen crosshair, maar als die toch zo realistisch is, waarom ga je dan na 1 schot niet neer op de grond?

Ik kan me makkelijk inbeelden dat iemand die in de arm geschoten wordt toch op de grond valt door de kracht en pijn ervan

dus dat steken ze er dan niet in?

een beetje halfrealistisch toch?

Ik wacht nog steeds op de realistische shooter, waarbij men met hitboxes werkt zodat als je in de arm geschoten wordt, het wapen in die hand niet kunt vasthouden en je van hand moet verwisselen en je daardoor minder accuraat zal kunnen schieten, of als in je benen geschoten wordt dat je gewoon ligt en verder moet kruipen

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
ElGargamel zei:
Ik wacht nog steeds op de realistische shooter, waarbij men met hitboxes werkt zodat als je in de arm geschoten wordt, het wapen in die hand niet kunt vasthouden en je van hand moet verwisselen en je daardoor minder accuraat zal kunnen schieten, of als in je benen geschoten wordt dat je gewoon ligt en verder moet kruipen

Operation Flashpoint? Call of Duty (in hand schieten en wapen valt, in voet en speler struikelt)?

solid-snake

Legacy Member
-=BYE=-RiptoR zei:
Operation Flashpoint? Call of Duty (in hand schieten en wapen valt, in voet en speler struikelt)?

dat van cod is toch ook een mod want dat heb ik nu eens niet meegemaakt

Jaws

Legacy Member
ElGargamel zei:
Ik heb de mod eens geprobeerd, het is inderdaad een realistische ww2 mod

geen hud geen crosshair, maar als die toch zo realistisch is, waarom ga je dan na 1 schot niet neer op de grond?

Ik kan me makkelijk inbeelden dat iemand die in de arm geschoten wordt toch op de grond valt door de kracht en pijn ervan

dus dat steken ze er dan niet in?

een beetje halfrealistisch toch?
al die dingen zijn zo omdat als het zo realistisch als gij wilt dan wordt het spel meer dood zijn of kreupel op de grond liggen dan wat anders (spawnen=realistsch?)

veel uters spelen even graag realistische games als andere gamers, mods zoals fo hebben ook veel succes (mss nog minder realistisch dan red orchestra, maar het ga in dezelfde richting)

sypro9000

Legacy Member
ik vind persoonlijk niet zo'n leuke mod veel teveel trallala zijn er veel dinge veranderd in die nieuw versie .

Drone

Legacy Member
ElGargamel zei:
Ik heb de mod eens geprobeerd, het is inderdaad een realistische ww2 mod

geen hud geen crosshair, maar als die toch zo realistisch is, waarom ga je dan na 1 schot niet neer op de grond?

Ik kan me makkelijk inbeelden dat iemand die in de arm geschoten wordt toch op de grond valt door de kracht en pijn ervan

dus dat steken ze er dan niet in?

een beetje halfrealistisch toch?

Ik wacht nog steeds op de realistische shooter, waarbij men met hitboxes werkt zodat als je in de arm geschoten wordt, het wapen in die hand niet kunt vasthouden en je van hand moet verwisselen en je daardoor minder accuraat zal kunnen schieten, of als in je benen geschoten wordt dat je gewoon ligt en verder moet kruipen

Normaal ga je dood van 1 shot en als ze je in je been schieten begin je te manken en vanaf 3.0 valt je geweer uit je handen als ze je in hand of arm schieten.

JuMPstYlE` zei:
oorlogspelle zeggen me nooit veel

Daarom had ik het in shooter general gepost omdat de meeste hier meer van futureshooters houden dan van wo games en ook omdat de wo fans eerder naar general forum gaan dan naar een ut2004 forum. Er zijn veel RO spelers die alleen ut2004 kopen om ro te kunnen spelen.

Drone

Legacy Member
sypro9000 zei:
ik vind persoonlijk niet zo'n leuke mod veel teveel trallala zijn er veel dinge veranderd in die nieuw versie .

check change log op site ze hebben vehicles toegevoegd, artillery, nieuwe maps, ...

aardappelboom

Legacy Member
ik vond da vroeger nen zalige mod, enkel ontbraken voertuigen enzo ma blijkbaar zijn die nu toegevoegd, ma kheb nu echt wel geen zin om da te downe, ma tziet er wel wijs uit blijkbaar :p

Jason

Legacy Member
tbfh vind ik da... dom!
Die ventjes zweven, tzien der juist monsters uit van D³ en der zitte megaveel bugs in de mod en de maps...

kbedoel, bij uw settings, ik heb daar 2 keer "Use" staan en nog iets anders 2 keer (kwee ni meer wa) kbedoel... pfff maakt da dan tegoei :cry:

en kheb nog ni met een voertuig kunne rije ze... wapens zien der wel vrij goed uit, ma herladen traag (de rifle bedoel ik dus) en voor de rest kunde nog geneens overal springe -.- 'k probeerde over zandzakskes te springen, en bleef haken midden in de lucht. Probeerde der na rond te lopen, bleef ik weer haken tussen de muur en de zandzakskes. Toen met nen boog van 3 meter rondgelopen en kwas der eindelijk :p

mja, 'k noem da geen goei mod ze.

kwil ni zegge da'k ut beter kan hé, tis gezonde kritiek :p

Drone

Legacy Member
- dat je niet kunt spingen is wsl omdat je moe bent
- die zombie ventjes heb ik nog niet gezien maar misschienst bedoel je die ventjes in options
- rifles herlanden is natuurlijk so realistisch mogelijk dus tis nogal normaal dat je trager herlaad
-maar je hebt wel gelijk het spel heeft nog wel wat bugs maar kvind het best wel speelbaar

Mono

Legacy Member
tis ook nog maar een beta he :)

ff dll, ziet er wel eens fun uit ... al die frag ops toestanden speelek ni graag :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan