josuwa
Legacy Member
Het is zover , ik stap binnen bij de lokalegamesboer en ga trots met 30 € naar de rekken van Xboxgames ... Ik kijk rond , en rond en rond ...WOOOHOOO daar lag ie dan , Rainbow Six : Black Arrow...voor 30 €. Eerst nog ongeduldig enkele winkels moeten doorlopen met moederlief. Eenmaal thuis ram ik op de eject-knop en vlug ik het vd'tje in mijn Samsung-lade...Na de best wel leuke intro ga ik eens kijken in de Campaign-modus...Het spel is in het begin toch al voor meer gevorderde mensen , ik heb het dan wel gehaald
...Na een paar missies gespeeld te hebben ga ik op Xbox Live!...3.0 is zeer mooi uitgewerkt , je kan nu messages senden (text / voice), een Squad maken...(clan dus de naam van je squad komt voor je nickname als je online speelt , zo hoef je niet je gamertag te veranderen omdat je clan sterft)...En er is een competition mode , die is blijkbaar voor de mensen met een clan... Capture The Flag zit NIET in RS3:BA...maar wel conquest en retrieval ... Van Conquest begreep ik geen zak , en Retrieval is iets met een canistar die ge naar uwe basis moet brengen...De map airport is er nog steeds ! Alleen een klein beetje aangepast... De verdere maps zijn ook mooi ( Milan , castle). Met de graphics is spijtig genoeg niets veranderd , de missies van de single player campagne zijn toch redelijk moeilijk al na het eerste level ook... als je "signed in to xbox live!" zijt word je score van de single player missie op Xbox Live! gezet...ZEKER kopen...voor die 30 € ist mooi meegenomen
.
//edit : Er is geen AK met zoom en Leanen kan wel nog...
ele de ballen he ,
josuwa
...Na een paar missies gespeeld te hebben ga ik op Xbox Live!...3.0 is zeer mooi uitgewerkt , je kan nu messages senden (text / voice), een Squad maken...(clan dus de naam van je squad komt voor je nickname als je online speelt , zo hoef je niet je gamertag te veranderen omdat je clan sterft)...En er is een competition mode , die is blijkbaar voor de mensen met een clan... Capture The Flag zit NIET in RS3:BA...maar wel conquest en retrieval ... Van Conquest begreep ik geen zak , en Retrieval is iets met een canistar die ge naar uwe basis moet brengen...De map airport is er nog steeds ! Alleen een klein beetje aangepast... De verdere maps zijn ook mooi ( Milan , castle). Met de graphics is spijtig genoeg niets veranderd , de missies van de single player campagne zijn toch redelijk moeilijk al na het eerste level ook... als je "signed in to xbox live!" zijt word je score van de single player missie op Xbox Live! gezet...ZEKER kopen...voor die 30 € ist mooi meegenomen.
//edit : Er is geen AK met zoom en Leanen kan wel nog...
ele de ballen he ,
josuwa




kan je lekker veel kills maken