Archief - Q > Ervaring met goeie server hosting?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PointDexter

Legacy Member
Aangezien ik in de SEARCH niets meer kan vinden, zou ik graag es willen weten wie goeie ervaring heeft met bepaalde hosts voor hun server(s).

Dus eigenlijk wil ik van clans horen welke host zij gebruiken voor hun private/public...

Heb al wat gegoogled maar kvind niet echt schitterende dingen... Mss kunnen jullie wat betere hosts aanraden.

En werk aub mee ipv opnieuw te flamen of zeggen dat deze thread hier al 10000000 keer heeft gestaan, want nu staan die er niet meer.

<melig>Laten we in harmonie samenleven met elkaar en het de mods niet moeilijker maken dan dat ze het nu al hebben</melig>

Thx.

noisy assascin

Legacy Member
Quality-servers.nl is wel goed enz goede service ook

SeppaR

Legacy Member
www.City17.nl, als ge in #City17.nl op quakenet kijkt, ziede dat ze goedkoop gaan opt moment, met 18 euro voor 12 spelers.
Echte aanrader :niceone:

PointDexter

Legacy Member
The_dark_Seppe zei:
www.City17.nl, als ge in #City17.nl op quakenet kijkt, ziede dat ze goedkoop gaan opt moment, met 18 euro voor 12 spelers.
Echte aanrader :niceone:

Voor pub? Omg, is dat niet zo onbetrouwbaar weinig? Die pings en reg kunnen toch niet goed zijn voor die prijs? :unsure:

|v|essiaH

Legacy Member
Ga vooral NIET naar clanpoint. Rampzalige servers ( eigen ervaring )

PointDexter

Legacy Member
|v|essiaH zei:
Ga vooral NIET naar clanpoint. Rampzalige servers ( eigen ervaring )

Hmm, wij hebben een private server gehuurd bij clanpoint... prijs van private viel nog mee en ook de pings waren redelijk (soms wel lag)... Maar we willen eigenlijk een public maar idd, daar is het veeeel te duur.

|XcW|

Legacy Member
Onze clan heeft ene van PH games
We zijn er vreet content van niceone

Kweet wel geen prijzen Dunno
Kzal nog wel is rond vragen

Mvg

|XcW|

zero1138

Legacy Member
ik vind da allemaal veel te duur naar mijn goesting ik laat iemand anders betale :) dus dan kan ik wel de duurste en beste pakke

PointDexter

Legacy Member
inimicaL zei:
Matrix z'n servers Rulen, zalige pings en uitstekende service :niceone:

Wel een beetje veel te duur... Zeker voor clans waarin de members niet zo'n som kunnen samenleggen... :ironic:

warchicken

Legacy Member
servhost.uk ofzoiets ken de naam niet perfect meer , niet zo duur , zalige pings , en servers reggen perfect

Sangoku

Legacy Member
PointDexter zei:
Wel een beetje veel te duur... Zeker voor clans waarin de members niet zo'n som kunnen samenleggen... :ironic:

een clan heeft minstens 5 leden, prijs gedeeld door 5 en das wat, 5 euro per MAAND ? das nen twix en nen cola minder per maand bij wijze van spreken...

LeBram_James

Legacy Member
zeg ehm MatRiX, n/o eh maar er klopt iet ni in uw sig:

•--------» My [color= lightgreen]Sogamed [/color]«-------•

die spatie tussen "color=" en "lightgreen" hoort er niet ;)
ps: als ik er op klik krijg ik empty page, dus ik denk dat het nog de link is naar de oude SoGamed.

ot: Creativehosting.nl valt wel mee van prijs, maar je hebt er wel eens last van loss/choke en af en toe lagstoten, niet echt een aanrader dus :niceone:

PointDexter

Legacy Member
Sangoku zei:
een clan heeft minstens 5 leden, prijs gedeeld door 5 en das wat, 5 euro per MAAND ? das nen twix en nen cola minder per maand bij wijze van spreken...

€85 euro voor nen public met 14 slots? Gedeeld door 5 is €17 per persoon in een maand... ge moet dan nog es per 3 maand betalen.. das al een paar pakken twix en een paar blikskes cola he ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan