Archief - Probleem fps drop op bridge

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EnZyMeX

Legacy Member
Ik heb een probleempje

Normaal gezien heb ik een fps van rond de 100 - 150
maar op bridge dropt ie als ik buiten ben naar 30 soms 20 wat niet speelbaar is :(

amd 1800 xp : 1.5GHz , 512 MB , ati radeon 9600Xt

Ik gebruik de catalyst drivers , oudere drivers helpen ook geen bal
Details in game afzetten heeft geen effect ook niet als ik picmip hoger dan 3 zet.
Ze hebben gezegd dat ik de bios moest updaten => geen effect

Anyway heeft hier iemand een oplossing voor :help:

[BAT] Hydra

Legacy Member
Ik heb amd XP 2400, 512mb DDR ram en een Radeon 9600pro wat vergelijkbaar is met u systeem dus.
Ik krijg vaak fpsdrops in een 1V1 duel op eender welke map (en nee tzijn geen uitvluchten :p :D), dus ja als ge soms fpsdrops ondervindt in mohaa is dat normaal.

Father Goose

Legacy Member
[T-RAW]Freak zei:
mijn oplossing

Ni naar buiten gaan in The Bridge :D
Idd kdeed dat vroeger ook nog met mijn oude pc met mijn gf2mx'ke. En als ge naar buiten gaat gewoon niet schieten. Altijd de vijand naar binnen lokken :)

Tr!ckY*

Legacy Member
ma zaagske :p

ik & nog vele andere MX-noobjes moeten het wel stellen met een CONSTANTE 30 fps :(

[BAT] Hydra

Legacy Member
Verlaagt gewoon u detail tot het speelbaar word, ik speel liever een spel zonder schokken dat er wat viezer uitziet, dan supermooie grapics te hebben maar dat het spel nog trager gaat dan de bomma van Tr!ckY* :love:

Tr!ckY*

Legacy Member
:O mijn bomma heeft wel een amd athlon 3500 3.2 ghz 1024MB ram radeon sapphire 9800 pro & 2 partities van 200 GB eh !

:unsure:

Indieanus

Legacy Member
Mijn settings staan nu op medium en sommige low, ma alles low verhoogt mijn fps ni zenne.

Ik heb ook op bridge 20 fps en vaak eronder int water. Daarom da ik altijd cellar en sewer doe in wars ;) Daar valt het nog mee +-

Het enige positieve aan zo'n fps is, da als ge nu al vrij goed zijt, hoe fel moet ge dan wel ni ownen als ge ne vette pc hebt met veel fps!!! :rofl:

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Tr!ckY* zei:
:O mijn bomma heeft wel een amd athlon 3500 3.2 ghz 1024MB ram radeon sapphire 9800 pro & 2 partities van 200 GB eh !

:unsure:

Maar mijn bompa heeft een 128 IP 6 @ 9 ghz (oc) met 4 gig ram en de x9800 pro!

en 1 hdd van 650 g


:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan