Archief - Physical Warfare Pack, Dog Tag Pack, Skins Pack

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Witte8

Legacy Member
Iemand deze al gekregen?

Heb key van CJS en die zeggen op hun Facebook dat deze items gelinked zijn aan de master serial en geen aparte key vereisen?

Iemand ervaring?

zikje

Legacy Member
Witte8 zei:
Iemand deze al gekregen?

Heb key van CJS en die zeggen op hun Facebook dat deze items gelinked zijn aan de master serial en geen aparte key vereisen?

Iemand ervaring?
Ik heb via Origin gekocht. Toen de game unlocked werd (vannacht om 1u), kreeg ik een mail met productcode voor physical warfare pack. Dan bij origin gaan, settings -> productcode invoeren. Was in orde.

demon326

Legacy Member
Die skins zijn verdomme handig! Op caspian altijd een groene skin aan, lekker in de struiken, naast de vijand zitten :D

Witte8

Legacy Member
lol

da komt ervan he met mijn goedkope key

edit: blijkbaar het volgende...

http://bf3blog.com/2011/10/physical-warfare-pack-codes/

edit2:

zit op chat met EA support..."Jill" zou dit in orde brengen...tis wel druk precies...

kak begint die te lullen dat ik niet voor de 24ste gekocht heb en er dus geen recht op heb...manman ik ga die cjs keys rage mailen dat het niet meer normaal is...ben niet de enige

edit3:

key gekregen voor physical warfare pack van ea support, maar werkt niet...servers overbelast en origin maakt gewag van authentificatieproblemen

sebiet krijg ik nog key voor dogtag token pack and skins pack...

edit4

key dogtag tokens binnen....nu nog de skins...

edit5

skins pack key binenn!


Fieew...sinds 00u30 aan de praat met EA live chat support....tis gelukt hopelijk

Paddeh

Legacy Member
moet je dit ook doen wanneer je het spel van uit de winkel hebt?

Triple0

Legacy Member
ik had via origin gepre-ordered en geen mail gekregen.

gisteren via live chatmijn bestelnummer etc doorgegeven en voila, code ontvangen

devil

Legacy Member
hmm ik heb van amazon een spec art code ontvangen maar deze werkt blijkbaar niet pff

Frado2005

Legacy Member
Witte8, hoe heb je dit gedaan gekregen om al die dingen te verkrijgen zonder enig echt bewijs? Ik heb een key van INTkeys (russisch)

Witte8

Legacy Member
Ik heb van EA support van alle items keys gekregen, dus dogtag tokens, physical warfare pack en spec art...

Origin had of heeft(zit op werk) activatieproblemen dus ik ga ze nu niet proberen te verzilveren. Als dat niet lukt ga ik terug naar de support met die keys en zeg ik dat ze niet werken... :-)

Ik heb het idd zo gedaan gekregen... ik zal de chatlog deze avond ne keer posten(zonder keys uiteraard)


Die van CJS hebben net gemaild dat die pre order bonussen pas in december beschikbaar zouden zijn...wtf? dan heeft iedereen alles al unlocked toch? vreemd...dat zou dan samen met "BTK mappack zijn".


gr

Witte8

Legacy Member
Triple0 zei:
ik had via origin gepre-ordered en geen mail gekregen.

gisteren via live chatmijn bestelnummer etc doorgegeven en voila, code ontvangen


werkt ze?

Darkwing Duck

Legacy Member
Heeft iedereen die de limited edition gepre-orderd heeft daar recht op?

cassie821

Legacy Member
Wat hebben jullie nu tegen die gasten verteld om die keys te krijgen ?

$peedy

Legacy Member
Hoe krijg je dog tags pack en skins? Ik heb de LE editie en warfare pack...

devil

Legacy Member
in uwe battlelog inloggen en dan ziede links zo een geel vakje in de kant, dat is u live chat.

en die dogtags en skins zijn pre order bonusen, maar als je lief bent kan je die ook is vragen aan die live chat mss doen ze ht wel.
bij mij is het gelukt ;)

HashQ

Legacy Member
Damn, idd naast gekeken.

Thanks man.

Ik heb via origin gepreorderd, maar nooit een email ontvangen. Eens horen zie :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan