Archief - [OFFTOPIC] Champions League

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RennoR2k

Legacy Member
Loting anderlecht :

Werder Bremen
Inter Milaan
Valencia

goeie / slechte loting tell it here :x

en wat is jou favoriet die volgens jou de champions league gaan winne ?

greetz

plexus

Legacy Member
'k vind het maar mottige loting. Valencia & Inter spreken mij sowieso al 't minst aan van 't Spaanse en Italiaanse voetbal. En Werder Bremen, sjah, Duits voetbal, moe 'k geen tekeningske bij maken zeker :)

Dus 't gaat enorm hard worden om hun daarin te kunnen plaatsen en 'k vrees ervoor da we veel schoon matchen gaan zien, want zoals ik al hierboven zei, zie 'k geen 1 van die 3 ploegen graag spelen.

3 de plaats en naar den Uefacup lijkt me 't meest haalbare, al hoop ik natuurlijk wel op meer.

En hoe zwaar ik het ook ga haten, Arsenal zou eindelijk wel eens de Chapmion's League kunnen winnen. Tenzij Real en Chelsea presteren gelijk er van hen veracht wordt, maar da zou 'k nog wel keer willen zien.

Legoblokje

Legacy Member
Kvind da we anderlecht nie moeten ondeschatten, ook al zen ik geen fan van hun ze kunnen toch schoon voetballen ( als ze willen ).
Dus mijn mening is da Anderlecht zeker een kans maakt maar dat Valencia en Inter ne harde appel gaat worden :p
Die andere duitse ploeg ken ik nie, dusja afwachten maar :)
Ik zou zeggen GO anderlecht :applause:

Greetz :)

-Phoen!x-

Legacy Member
==> Aanvaller Aruna Dindane, die de club dolgraag wil verlaten, kwam vrijdag niet opdagen op training en was dus onwettig afwezig. De club geeft hem nog 24 uren de tijd om zich te melden, anders krijgt hij een hoge boete van de club. Aruna zit voorlopig nog in de selectie voor de wedstrijd tegen AA Gent, maar Aruna's manager liet weten dat men bij Anderlecht niet meer hoeft te rekenen op de Ivoriaan.

zonder aruna wordt het al een pak minder bij anderlecht. dat ze in de cl league zitten is al groot deel door hem. dus het is nog ff afwachten tot 1 september :/ (sluiting transferseizoen)

en idd 3e plaats zal wss het maximale zijn.

ik denk voor de favorieten aan milan real madrid en chealsea.
-> milan heeft een sterk team en heeft de beste aanvaller van de wereld imo (schevchenko! :love: )
-> real heeft woodgate en owen bijgekocht (maar spijtig genoeg niet vieira) dus ook zeker geen slecht team ;)
-> chealsea heeft zo keiveel talent lopen en met kezman en robben er nu ook bij... zij zijn topfavoriet denkik

anyway wordt weer leuk om zien (ipv belgisch voetbal :sleep: )

ZoltaN!

Legacy Member
Legoblokje zei:
Die andere duitse ploeg ken ik nie, dusja afwachten maar :)
Ik zou zeggen GO anderlecht :applause:

Greetz :)

Die duitse ploeg was vorig seizoen kampioen :woohoo:

imo niet veel kans. hopen op uefa

Re@V0r

Legacy Member
zelfs al speelt aruna nie ergens anders tot den 31e augustus... als em ni weg mag gaat dien ni denderend meer spelen vrees k
als em al speelt...

BeeLz

Legacy Member
poule valt wel mee imo, allemaal ploegen die het wel eens laten afweten, vooral inter dan, alleen werder bremen is normaal gezien een iets te stabiele ploeg

DGEN

Legacy Member
aruna hoge boete?
tegenwoordig is da ma een peuleschil ofzo ;p

dno wie cl gaat winne...presteren allemaal ondermaats tegenwoordig...de toppers bedoel k dan

neo2k^

Legacy Member
Real i hope (tot raul er weg gaat blijvek da hopen, welke dikke nekken ze ook kopen :)), maar tzal wel weer noppes zen, gelukkig dat ze nu wel es ne verdediger gekocht hebben, een geblesseerde dan nog :°)

ul van vieira

<|-S@D-|-Z3rO>

Legacy Member
Valencia nr1
Bremen nr2
Rsca nr3
inter nr4

als anderlecht speelt zoals tegen benfica maken ze een mooie kans maar Valencia is een stevig team, daar hebt ge een echt goeie ploeg voor nodig, Bremen, duits voetbal, nooit onderschtten (Bayeren-rsca: 1-1 als ze vlug een goal make en lang volhoude met 1-0 klapt Bremen dicht) en Inter, daar kunne ze de volle 3 punten pakken, conclusie, go rsca :niceone: (en btw, Aruna zal wel goe presteren, ook al wilt hem weg, per match da ze winne krijge ze veel geld, dus jah :p

dimpy

Legacy Member
valencia en inter zouden meevallen moest werder bremen vervangen worden door een andere ploeg zoals sparta praag, dynamo kiev, donetsk, ...

werder bremen = duits kampioen
da wil al wel iets zeggen ..
samen heel sterk en vree aggresieve ploeg, niet 't mooiste voetbal maar mss wel het efficientste, kijk naar griekenland en porto (collectief sterk maar mooi voetbal komt er ni uit, zeker bij griekenland ni)

Pro

Legacy Member
uefa hangt imo af van de vorm van Inter
als inter sucked, kan zelfs beveren dervan winne, maar as ze in hunne goeie zijn kunne ze elke ploeg aan
valencia = kandidaat winnaar
bremen ken ik nie zo goe dusja :unsure:

plexus

Legacy Member
DerT zei:
@ plexus
barca eeft ook mooi team dit jaar znn :)

Mja, 'k zie die mannen ook kweet nie hoe graag spelen, favoriete buitenlandse ploeg van mij, maar om de een of andere reden lukt het altijd net niet :(

Mr. Jack!

Legacy Member
-Phoen!x- zei:
-> milan heeft een sterk team en heeft de beste aanvaller van de wereld imo (schevchenko! :love: )
QUOTE]


gij weet het maat :)

Ac Milan all the way :love:

khoop echt Milan, en anders mag Chelsea van mij wel winne, kvind Frank Lampard wel ne goeie all-round speler tbh :)

-Phoen!x-

Legacy Member
mja tis echt moeilijk te voorspellen. zie vorig jaar monaco en porto wie had da gedacht aant begin vant seizoen :o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan