Archief - Off topic: favo films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kevinstaut

Legacy Member
khoop da ge da ier wel moogt vrage, want de laatsten tijd moogt ge ni veel niemeer...

favo filmpjes van iedereen? om het overzichtelijk te houden, ma 3 filmkes...

1. Bravehaert
2. Gladiator
3. Donnie Darko (<--- zalig :o )

Mcar

Legacy Member
1 monty phyton: the quest for the holy grail. NI
2 lord of the rings 3
3 The godfather ( paardehoofd :rofl: )

[jonasmode] take it to zwam [/jonasmode]

Hardcore_Virus

Legacy Member
1.American History X
2.Lotr reeks
3.Bad Boys II (someone shot me in the ass :rofl: )
4.Gangs of New York

en nog zoveel meer waar ik opt moment nie op kan kome

Croisis

Legacy Member
Voor dat topic geclosed wordt nog ff dit. Een selectie uit de gigantische poule van topfilms.

Seven
Bad Boys
Lord of the Rings : The Fellowship of the Ring

NemesisBE

Legacy Member
1. Lord of The Rings: The Return of The King
2. Memento
3. Pulp Fiction


tegenvallers:

1. Gangs of NY
2. Sings
3. Matrix II + III

XRH_RealWarrior

Legacy Member
1. Boondock Saints
2. King Arthur
3. The Fifth Element
(denkik toch, zoveel goeie films)

king_wlv

Legacy Member
1 austin powers (kappotgaan :rofl: )
2 holy grail (en ook life of brian)
3 lotr (zo mooi om te zien in den ciné)
4 saving private ryan

laatst gezien: the ring :eek: dies wel scary :p

Time

Legacy Member
buh, zoveel schoon films :/

braveheart
green mile
requim for a dream
reservoir dogs
pulp fiction prolly alsek em ooit es bekijk:D
dead poet"s society
armageddon
american beaty
american history X
south park: bigger, longer and uncut :love:
saving private ryan (bijna alle films met tom hanks:p)
the devil's advocate
the untouchables

en nog wel een paar:p

El Di@bLo

Legacy Member
LOTR reeks
The matrix (eerste)
American history X
The truman show
Green mile
Gladiator
scary movie
the mighty, een film die gisteren op tv was vond ik ook vree goe, wel beetje triestig

Eigenlijk vind ik haast iedere film goed :bow:

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Master and Commander
Seven
Pirates of the ...
Lotr films
Harry Potter films

Eigelijk teveel :)

Croisis

Legacy Member
king_wlv zei:
1 austin powers (kappotgaan :rofl: )
2 holy grail (en ook life of brian)
3 lotr (zo mooi om te zien in den ciné)
4 saving private ryan

laatst gezien: the ring :eek: dies wel scary :p

Dan moet ge de origineel ervan es bezien. Het japanse Ringu, das pas een scary movie man. Maar The Ring was best schrikken ook ja.

Draego

Legacy Member
1) LotR serie
2) Matrix
3) Titanic :p

en zoveel andere natuurlijk, ma kon atm mo op deze komen :x

Sacristar

Legacy Member
me myself and irene
lotr trilogy (extended edition :D)
...
en vele anderen die ik tot mijn scha en schande weer vergeten zen maar 'k kan hier moeilijk ne ganse waslijst gaan opnoemen van wat ik goe vind ^^

HashQ

Legacy Member
1) pulp fiction :love:
2) american beauty (van da eind lieke van thomas newman krijgk nog kiekevel)
3) jenna jameson's - jenna's toys :unsure: :crazy:

just een niev ringske gevonde namelijk een 15mf nagel :applause: :D

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
sjeeters!!! :p allez voor ene keer ;D

1. Usual Suspects (in niemand zen lystje :wtf: )
2. Enemy at the gates
3. Pulp fiction
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan