Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
perre zei:Damn, ik wou er net ene maken, ma ze zijn me weer voorad:
![]()
Timmie zei:nu zondag begint de training (samen met eerste elftal)
dus normaal ben ik wel in topform tegen de meeting![]()


2-0 verloren, twas 5tegen6 ofzo dus ja 

Timmie zei:hehe de vader van de OT was uw voor :doc:

Ether zei:User Name Posts
SIO 91
Ether 86
Krosser 57
Timmie 38
Slet sio is mij voor, stoeme vakantiejob![]()

Krosser zei:Maar wie heeft de eerste off-topic gemaakt?![]()



Ether zei:Mijn geheugen is da nie meer zu
Oe kanne kik da weten wie dat da was?
Laat me raden? wast hij?
![]()
wrm denkte dat em zegt dat hij de vader van de off-topic is? 
Ether zei:*coopertest: 8ronden en 100m, 1ronde is 350= ->2900m, en daarmee wassek 5de op 30man, kwas verdomd trots op mezelf![]()
Pandarve zei:![]()
Zo bijzonder is dat toch niet voor een jonge mannelijke sporter?
Ik liep toch ook altijd 2500 meter met de coopertest.



Ether zei:Omg, waarom is rad van fortuin zo'n zalig programma?
Ik ga een walter kopen, klinker
Klag echt plat![]()

Ether zei:Allemaal afkomen, want der gaat iets speciaals gebeuren tussen perre en timmie!!!!
![]()

wie heeft meeste posts in zo ongeveer de laatste 5-6 offtopics dat er warenKrosser zei:Maar wie heeft de eerste off-topic gemaakt?![]()


kzien er al tegen opEther zei:Gisteren eerste training gehad, samen met eerste elftal
Fftjes verloop van de training:
*Brokke zevers, 5min inleiding van de trainer, nix speciaals
*20min opwarmen ofzo :/
*coopertest: 8ronden en 100m, 1ronde is 350= ->2900m, en daarmee wassek 5de op 30man, kwas verdomd trots op mezelf
*Matchke: Tviel al nie op, direct brokke indeling eerste ploeg-reserven, ik dus bij de reserven2-0 verloren, twas 5tegen6 ofzo dus ja
*Nog nen coopertest: 7 ronden en 250m ofzo dus ja
Nie slecht, kdenk dat wa lastiger ga worden e keer da we op weerstand beginnen trainen![]()
kem ni veel goesting meer om te voetballen, kben 2de oudste jeugdspeler van de club, is wel nice ma tis ook al