Archief - Off - Topic 6 : Dé Meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmie

Legacy Member
Aangezien de andere over de 500 posts zit en het eerste onderwerp van deze nieuwe OT duidelijk is.. :D

Ether

Legacy Member
Timmie zei:
nu zondag begint de training (samen met eerste elftal :help: )
dus normaal ben ik wel in topform tegen de meeting :p


Gisteren eerste training gehad, samen met eerste elftal :p

Fftjes verloop van de training:
*Brokke zevers, 5min inleiding van de trainer, nix speciaals
*20min opwarmen ofzo :/
*coopertest: 8ronden en 100m, 1ronde is 350= ->2900m, en daarmee wassek 5de op 30man, kwas verdomd trots op mezelf :p
*Matchke: Tviel al nie op, direct brokke indeling eerste ploeg-reserven, ik dus bij de reserven :p 2-0 verloren, twas 5tegen6 ofzo dus ja :p
*Nog nen coopertest: 7 ronden en 250m ofzo dus ja

Nie slecht, kdenk dat wa lastiger ga worden e keer da we op weerstand beginnen trainen :help:

Krosser

Legacy Member
Ether zei:
Mijn geheugen is da nie meer zu :p
Oe kanne kik da weten wie dat da was? :D


Laat me raden? wast hij?

:unsure:

Timmie :p wrm denkte dat em zegt dat hij de vader van de off-topic is? :p

Pandarve

Legacy Member
Ether zei:
*coopertest: 8ronden en 100m, 1ronde is 350= ->2900m, en daarmee wassek 5de op 30man, kwas verdomd trots op mezelf :p

:wtf:

Zo bijzonder is dat toch niet voor een jonge mannelijke sporter?
Ik liep toch ook altijd 2500 meter met de coopertest.

Wizzard

Legacy Member
Bij de ploeg waar Ether bij speelt zal dat wss heel veel zijn, dus laat die jongen ff in de waan...

Ether

Legacy Member
Pandarve zei:
:wtf:

Zo bijzonder is dat toch niet voor een jonge mannelijke sporter?
Ik liep toch ook altijd 2500 meter met de coopertest.


Voor meisje is da wel heel veel :)

Mja, is idd nie zo bijzonder, mo twas ook de allereerste training e :)
Normaal gezien haalek minimum 3000m, ben benieuwd hoeveel ek binnen 2 maand loop, kga het jullie weten te zeggen :p

Ether

Legacy Member
Omg, waarom is rad van fortuin zo'n zalig programma?


Ik ga een walter kopen, klinker
Klag echt plat :D

Ether

Legacy Member
Allemaal afkomen, want der gaat iets speciaals gebeuren tussen perre en timmie!!!!




:D



:help:

SIO

Legacy Member
Krosser zei:
Maar wie heeft de eerste off-topic gemaakt? :p
wie heeft meeste posts in zo ongeveer de laatste 5-6 offtopics dat er waren :P

ER KAN MAAR ééN SPAMKONING ZIJN :evil:

SIO

Legacy Member
Ether zei:
Gisteren eerste training gehad, samen met eerste elftal :p

Fftjes verloop van de training:
*Brokke zevers, 5min inleiding van de trainer, nix speciaals
*20min opwarmen ofzo :/
*coopertest: 8ronden en 100m, 1ronde is 350= ->2900m, en daarmee wassek 5de op 30man, kwas verdomd trots op mezelf :p
*Matchke: Tviel al nie op, direct brokke indeling eerste ploeg-reserven, ik dus bij de reserven :p 2-0 verloren, twas 5tegen6 ofzo dus ja :p
*Nog nen coopertest: 7 ronden en 250m ofzo dus ja

Nie slecht, kdenk dat wa lastiger ga worden e keer da we op weerstand beginnen trainen :help:
kzien er al tegen op :) kem ni veel goesting meer om te voetballen, kben 2de oudste jeugdspeler van de club, is wel nice ma tis ook al :p
sinds ik ga powertrainen doek da veel liever, eeft meer effect ook vind ik. enige reden dat ik dit seizoen voortdoe is omdak effect van da fitnes op plein wil zien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan