Archief - NFSU: Post your car

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xiao

Legacy Member
Zouden jullie nog wat foto's van jullie auto in Need for speed Underground willen posten?
Men inspiratie is op :p

guRuh

Legacy Member
ik zal binnen een paar weken eens zien op andere pc, daar staat de contest nog op enzo... waren toch een 40-tal(?) inschrijvingen, met neig vette autos :D

RuffRyder3600

Legacy Member
llsanderll zei:
Zouden jullie nog wat foto's van jullie auto in Need for speed Underground willen posten?
Men inspiratie is op :p
zie sig, zijn wel al oud ma da betekend nie dat ze nagemaakt mogen worden he :)

Xiao

Legacy Member
guRuh zei:
ik zal binnen een paar weken eens zien op andere pc, daar staat de contest nog op enzo... waren toch een 40-tal(?) inschrijvingen, met neig vette autos :D
Ja, ik wist dat er ooit een contest was, maar vind de post niet meer :sad:

*BeLiSiMa*

Legacy Member
ruff nice cars :niceone:

ik ben mijn webspace kwijt en daar stond mijne golf TDI op :(

marcel

Legacy Member
als die webspace betalend is, en gij stopt met betalen...
als die host er mee ophoudt...

RuffRyder3600

Legacy Member
marcel zei:
als die webspace betalend is, en gij stopt met betalen...
als die host er mee ophoudt...
ah k:unsure:


@bellisima, maakt die gewoon opnieuw he, en opload die naar een pandora...

DaCrashOveride

Legacy Member
HeyHey hier heb je een post van mijn auto: Golf TDI mega bakske knoem em EvilPimpin TDI

DaCrashOveride

Legacy Member
kweet et maar toch cool heb op de periode van 3 uur (ook nog online met geracet) 2 nieuwe gemaakt hier is de eerste -> Dodge Neon , de andere is een subaru maar die volgt nog... (nog geen collage van gemaakt)

flov007

Legacy Member
RuffRyder3600 zei:
zie sig, zijn wel al oud ma da betekend nie dat ze nagemaakt mogen worden he :)
n/o ma ik zou uw auto's zelfs ni wille namaken. ni echt mijne stijl, ma ander mense gaan uw auto's dan weer de max vinde, kwestie van smaak zeker :)

ik ga NFSU straks nog is installere :)

edit: ik heb al 2 auto's gemaakt
voila, er zulle er wel nog bijkome... de civic vind ik persoonlijk ni zo geslaagd... :)

RuffRyder3600

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Hehe zo dacht ik dat 3 weken juist hetzelfde, ik zag in de SIG van ruff zen autos en toen heb ik NFSU trug geinstalled ben nu zelf autos aan het tunen...


VW golf TDI
Dodge Neon
Subaru Impreza
als ge da ene keer post is genoeg ze, nie voor elke auto appart een reply, en dan ze nog es allemaal samen zette, gebruik de edit knop:niceone:

flov007 zei:
n/o ma ik zou uw auto's zelfs ni wille namaken. ni echt mijne stijl, ma ander mense gaan uw auto's dan weer de max vinde, kwestie van smaak zeker :)

ik ga NFSU straks nog is installere :)

edit: ik heb al 2 auto's gemaakt
voila, er zulle er wel nog bijkome... de civic vind ik persoonlijk ni zo geslaagd... :)
ieder zen eigen smaak idd, en die 206 van u :love:

flov007

Legacy Member
RuffRyder3600 zei:
als ge da ene keer post is genoeg ze, nie voor elke auto appart een reply, en dan ze nog es allemaal samen zette, gebruik de edit knop:niceone:


ieder zen eigen smaak idd, en die 206 van u :love:
merci ;)

offtopic: is da nu een gedacht of zijn mijn screens echt super donker? :wtf:

edit: 206 screens updated ;)

RuffRyder3600

Legacy Member
flov007 zei:
merci ;)

offtopic: is da nu een gedacht of zijn mijn screens echt super donker? :wtf:
neen gamma ziet er normaal uit, ma wel een kleine opmerking bij die 206, die ganse auto is op grijs gebaseerd en dan hebt ge daar een rode neon onder:wtf:
nie beter een witte pakke?

flov007

Legacy Member
RuffRyder3600 zei:
neen gamma ziet er normaal uit, ma wel een kleine opmerking bij die 206, die ganse auto is op grijs gebaseerd en dan hebt ge daar een rode neon onder:wtf:
nie beter een witte pakke?
ma ik vind grijs - rood wel een mooie kleurencombinatie :) en dieje rode neon past bij de rode ramen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan