Archief - mir3 client?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nick69

Legacy Member
weet er soms iemand waar ik de mir3 beta client kan vinden?
de download link vanop de officiele site werkt nie :/
mir3 is vandaag in open beta gegaan

Greven il-Vec

Legacy Member
de FTP site ligt plat, ik denk dat die er morgen wel zal zijn.. hopelijk

chellesan

Legacy Member
oh yes, downloaden en spelen maar, naam in game is zagevent

Anima

Legacy Member
mijn naam ingame is sir anima , ma ga dees nacht es dl'en :d

nick69

Legacy Member
strange van mij werkte die link prima(khad de client in minder dan een uur)
ingame name is manhunter
btw shitterend spel

chellesan

Legacy Member
ok dan, dan zal ik het nog eens proberen, want vanaf de officiele site downloaden gewoon

Anima

Legacy Member
mss moet je flashget of dap es dl'en da is veel beter voor grootte files te dl'en anders hedde meer kans op error

chellesan

Legacy Member
tweede keer gedownload, weer mislukt, ik zie dat hij nog zo'n 100mb moet downloaden en dan na een tijd zegt hij download compleet, maar hij geeft niet het correcte aantal mb weer en ik kan het ni opstarte, 2 keer achter elkaar is geen toeval, 1,2gb voor niks gedownload, ik gebruik de downloadmanager van firefox en da heeft nooit problemen gegoven, ik download wel voort van de officiele site met mijn ftp client, het gaat er traag, maar ik zal het spel hebben, het geeft niet dat ik het later zal spelen dan de ander, want ik zal er toch voor betalen als het spel gold is, ik heb 2 jaar op dit spel gewacht, dus ik kan nog gerust een paar dagen langer wachten

Mono

Legacy Member
Ik ben Greven (war lvl 7) maar zit met een probleem, op één of andere krijg ik mijn kleren niet aan
Zelfde geldt voor m'n zwaard, drag and drop naar status window (zoals in mir II) lukt niet.

In je onderbroek hunten is niet gezond :x

Voor de rest valt het spel heel goed mee

chellesan

Legacy Member
Mono zei:
Ik ben Greven (war lvl 7) maar zit met een probleem, op één of andere krijg ik mijn kleren niet aan
Zelfde geldt voor m'n zwaard, drag and drop naar status window (zoals in mir II) lukt niet.

In je onderbroek hunten is niet gezond :x

Voor de rest valt het spel heel goed mee
dit staat er op het mir 3 forum over u probleem: If you can't wear armours, use items etc...
It means you're using an old version of Mir3.exe. Those are bugs that have been sorted during closed beta.

You need to enable the autopatch system to retrieve the current files.

Refer to this thread for instructions:
grr de client is van de ftp site verdwenen, nu kan ik ni voort downloaden en als ze nen andere erop zetten kan ik terug beginnen downloaden met 1 a 2kb/sec

nick69

Legacy Member
Mono zei:
Ik ben Greven (war lvl 7) maar zit met een probleem, op één of andere krijg ik mijn kleren niet aan
Zelfde geldt voor m'n zwaard, drag and drop naar status window (zoals in mir II) lukt niet.

In je onderbroek hunten is niet gezond :x

Voor de rest valt het spel heel goed mee

mja das waarom ik die link erop plaatste
ik heb geen enkel probeleen en het speelt zeer vloeiend

nick69

Legacy Member
grr de client is van de ftp site verdwenen, nu kan ik ni voort downloaden en als ze nen andere erop zetten kan ik terug beginnen downloaden met 1 a 2kb/sec[/QUOTE]

probeer nog eens die link die ik erop plaatste en gebruik flashget als manager
werkte prima voor mij
1 uurtje downen maar

chellesan

Legacy Member
nick69 zei:
probeer nog eens die link die ik erop plaatste en gebruik flashget als manager
werkte prima voor mij
1 uurtje downen maar
2 keer proberen is genoeg voor mij, ze hebben een nieuwe client op hun ftp server gezet met al de updates al in, ben die nu aant downloaden, nog 12u te gaan :scream:

Greven il-Vec

Legacy Member
Alles werkt nu perfect, moest enkel wat veranderen in de .ini file d:

pm me in game om te hunten (Greven)

chellesan

Legacy Member
eindelijk na 3 dagen heb ik de client, nu maar eens een ventje maken en spelen, naam in het spel is zagevent en ik ben ne taoist :niceone:

edit: ik heb al op 2 verschillende amailadressen geregistreerd, maar nog altijd geen paswoord ontvangen, grrr :angry:

Ignis

Legacy Member
Lol zie dat ik toch niet de enige belg ben die aan het spelen is ;-)

Ignis is mijn ingame name ;P (voor dat iemand begint te melken over hoe lame het is om de server naam te kopieren, ik had deze nick al lang voordat het spel aangekondigt werd ;))
Sorcerer lvl 22 opt moment, als ge vragen hebt moogde altijd is een messageke sturen.

Btw kijk zeker eens uit naar dat offline msging system, is wel handig (onderste knop rechts, langs options) kunt ook items enz doorsturen naar elkaar ermee.

chellesan

Legacy Member
heb mijn confiirmation mail gekregen, ik klik op die link en wat krijg ik......... Invalid registration details :scream: wat zijn we toch goed bezig he :niceone:

alle tis dan toch gelukt, nu nog wachten op een tweede mail met mijn paswoord in, voila gekregen, nu ventje maken en morgen spelen, ingame naam is zagevent
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan