Archief - jaja nog eventjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

QuoteRevival

Legacy Member
ok dat word dus wachten om de nieuwe EQII te patchen todat ik weet of ik erbij ben , anders geen limiet meer en heb al 17 giga :)

Fuzetsu

Legacy Member
QuoteRevival zei:
ok dat word dus wachten om de nieuwe EQII te patchen todat ik weet of ik erbij ben , anders geen limiet meer en heb al 17 giga :)


Ignorant fool...


Da speelt everquest :/


:naughty:

j/k, ma ik vond er nie veel aan :]


Nu nog hopen da die client dezelfde is als bij de stress test en dan ben ik nog blijer :D

Ma da zal normaal wel, want ik kon gisteren al de nieuwe patch downloaden met mijn Stress Test install :]

QuoteRevival

Legacy Member
ignorant fool?

Ik speel gewoon alles dat ik kan spelen.
Ge kunt het ook beroepsmisvorming noemen, ik werk in een gamewinkel :-)

ik zit hier net nog eens alles te doorlezen op wow site en er staan funny tips in:

Pet Fun:
-Use powerful pets to scare newbies. They will think it's a monster if they are not familiar with the pets that players can use. :lol:

Fuzetsu

Legacy Member
QuoteRevival zei:
ignorant fool?

Ik speel gewoon alles dat ik kan spelen.
Ge kunt het ook beroepsmisvorming noemen, ik werk in een gamewinkel :-)

ik zit hier net nog eens alles te doorlezen op wow site en er staan funny tips in:

Pet Fun:
-Use powerful pets to scare newbies. They will think it's a monster if they are not familiar with the pets that players can use. :lol:


Lolz, die had ik nog nie geleze...

En dan nog, als ge al in een game winkel werkt, test dan de betere games :D

kil911ler

Legacy Member
QuoteRevival zei:
Pet Fun:
-Use powerful pets to scare newbies. They will think it's a monster if they are not familiar with the pets that players can use. :lol:
Mage Challenges:

- Staying alive

:D

Fuzetsu

Legacy Member
Mennol zei:
Das niet grappig bedoeld volgens mij :p Mages zijn gewoon zwak op hun eentje :p


1 vs meerdere wel ja...

Maar casters zijn imo nog altijd de beste soloing classes ooit...

Met men UD priest kon ik tot lvl 10 lvl'en zonder ooit onder de 75 % health te gaan in een 1 on 1 fight :)

Illeh

Legacy Member
mijn warriorke had echt problemen op lvl 11 tegen andere lvl 11 monsters,
zonder party ging ik dood. :) sjans dat iedereen nog wa low lvl was op de stress test ^^

rbn-

Legacy Member
kheb ma 1 mail gestuurd en sommige 10. Dus veel kans dak er bij zit is er niet.

Jersy

Legacy Member
QuoteRevival zei:
ok dat word dus wachten om de nieuwe EQII te patchen todat ik weet of ik erbij ben , anders geen limiet meer en heb al 17 giga :)

same morgen die nieuwe patch moeten downen (hopelijk nu wel in 1 keer en aan goei snelheid dus dak die snachts binnenhaal)

mah als effectief dan mail krijg van wow krijg ik iet :p
bittorent en upload = brr :)

FreFre

Legacy Member
Waar men meestal gewoon enkele dagen op voorhand een maintenance warning gaf op Battle.net stond het volgende er al op 8 September...


ISP Maintenance in EUROPE
Wednesday, September 8, 2004
All European Battle.net services will be unavailable for approximately 30 minutes beginning September 23rd, starting at midnight UTC. Affected realms include Europe and Northrend.

Als dit geen hint was...

Fuzetsu

Legacy Member
FreFre zei:
Waar men meestal gewoon enkele dagen op voorhand een maintenance warning gaf op Battle.net stond het volgende er al op 8 September...


ISP Maintenance in EUROPE
Wednesday, September 8, 2004
All European Battle.net services will be unavailable for approximately 30 minutes beginning September 23rd, starting at midnight UTC. Affected realms include Europe and Northrend.

Als dit geen hint was...


Er staat ALL Battle.net services... dus da wilt ook zeggen: WC3 en TFT...

En ik heb daarnet nochtans ononderbroken zitte spele >.<

Ma ik blijf hopen ^_^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan