DesorteD
Legacy Member
...voor mij om met CoD te stoppen.
De reden dat ik stop is omdat we met fnatic niet naar milan gaan en er dus geen doel meer is om nog voor te spelen. Twordt ff tijd om terug te beginnen leven want met herexamens is er de laatste maanden niet veel van gekomen.
anyway T is niet de bedoeling van hier ne lange afscheidsbrief te gaan schrijven etc. Ik doe dit omdat ik captain was van team belgium, en ik dat vanaf dit moment dus niet meer ben.
Bij mijn weten is er nog niets aangekondigt over de nations cup & is er nog tijd genoeg om een nieuwe captain aan te duiden.
Wie deze persoon ook mag zijn: ik wens hem veel geluk.
Kheb mij imo nooit echt kunnen bewijzen in CoD, enerzijds door gebrek aan motivatie om veel tijd te steken in dit kut spel, anderzijds door de gaten(examens) in mijn CoD "carriere", waardoor ik telkens terugviel qua "skil". Hoewel ik voel dat ik niet veel bereikt heb, heb ik toch een fijne tijd gehad in de CoD community: fnatic, de telenet crew & CLW. thx dudes
Anyway DesorteD signing off.
De reden dat ik stop is omdat we met fnatic niet naar milan gaan en er dus geen doel meer is om nog voor te spelen. Twordt ff tijd om terug te beginnen leven want met herexamens is er de laatste maanden niet veel van gekomen.
anyway T is niet de bedoeling van hier ne lange afscheidsbrief te gaan schrijven etc. Ik doe dit omdat ik captain was van team belgium, en ik dat vanaf dit moment dus niet meer ben.
Bij mijn weten is er nog niets aangekondigt over de nations cup & is er nog tijd genoeg om een nieuwe captain aan te duiden.
Wie deze persoon ook mag zijn: ik wens hem veel geluk.
Kheb mij imo nooit echt kunnen bewijzen in CoD, enerzijds door gebrek aan motivatie om veel tijd te steken in dit kut spel, anderzijds door de gaten(examens) in mijn CoD "carriere", waardoor ik telkens terugviel qua "skil". Hoewel ik voel dat ik niet veel bereikt heb, heb ik toch een fijne tijd gehad in de CoD community: fnatic, de telenet crew & CLW. thx dudes

Anyway DesorteD signing off.







