Archief - iRacing Movie Thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TX.Conn

Legacy Member
Naar aanleiding van dit:

passero zei:
Kga mij ook eens wagen aan het maken van filmkes. Heb het vroeger al geprobeerd maar toen nooit speciale effecten in gestoken.
Zal morgen ofzo eens een probeersel posten :D

TX.Conn zei:
Haha lol... heb me eens bezig gehouden met ctrl+F12 en de "meute" volgt :p. Sebiet moet er nog een nieuwe topic worden geopend voor de iRacing filmke's :D.

Is altijd wel cool als iedereen filmke's post, zien we nog es wat iedereen zoals aan het doen is/meegemaakt heeft :).

passero zei:
Is misschien nog zo geen slecht idee :)
Kan wel leuk worden als er nu toch meerdere mensen filmkes maken....

Is het mss wel gepast om een aparte thread te openen voor de iRacing filmke's... speciaal edited movie's, losse shots, grappige momenten en dergelijke kunnen in deze topic gepost worden.

Laat uw mede-racers maar genieten zou ik zeggen :).

TX.Conn

Legacy Member
En om er meteen in te vliegen, het heeft me serieus wat werk gekost!

[youtube]41nToDVAxRc&list=UUhDeGJcgtofjerIvPkafc9A&index=1&feature=plcp[/youtube]

Scifo

Legacy Member
Ik kom er in voor, woohoo! :p Netjes synchroon met de muziek, er zit wel wat stutter in merk ik :) Het begin blijft toch te vet!

Ik zal mijn eerste probeersel ook nog eens posten. Maar kbegin ook bij te leren dus ga me ook eens een deftig filmke maken, alleen ik sla nooit de crashes aka slechte momenten op -.-

GTR2! :p
[youtube]969xN1JD6tM[/youtube]

vekie

Legacy Member
Filmpje van een event waar ik onlang aan had deelgenomen.
De Targa Virginia, een 3uur durende race op het moeilijkste circuit van Iracing.
Wel geen goed resultaat behaald :D ik had de pace voor zeker een 2de plaats maar halfweg heb ik hem in de oak tree in de bandenmuur geplaats :D.
Wel tof om een engelsman u naam te horen zeggen die mannen hebben een grappige uitspraak :D


[youtube]gSIl-6XLePA[/youtube]

BTW: hoe doede da om da filmke hier te zetten want als ik die link copy paste en de code voor youtube gebruik blijft da filmke wit :S

Rubmifer

Legacy Member
vekie zei:
Filmpje van een event waar ik onlang aan had deelgenomen.
De Targa Virginia, een 3uur durende race op het moeilijkste circuit van Iracing.
Wel geen goed resultaat behaald :D ik had de pace voor zeker een 2de plaats maar halfweg heb ik hem in de oak tree in de bandenmuur geplaats :D.
Wel tof om een engelsman u naam te horen zeggen die mannen hebben een grappige uitspraak :D

2011 Targa Virginia OFFICIAL REVIEW - YouTube


BTW: hoe doede da om da filmke hier te zetten want als ik die link copy paste en de code voor youtube gebruik blijft da filmke wit :S

de code na het "=" tekentje tussen [youtube] tags plaatsen.

[*youtube]gSIl-6XLePA[/*youtube]

(maar zonder de asterix natuurlijk)

Dan krijg je:

[youtube]gSIl-6XLePA[/youtube]

VIR, slechte herinneringen aan:

[youtube]1x6xS4_ZQrc[/youtube]

:unsure:

Moet eens mijn account vernieuwen, al sinds augustus niet meer gespeeld. :$

TX.Conn

Legacy Member
Enkele dagen terug eens de Ford Mustang FR500S voor de allereerste keer getest, tijdens week 12 (Spa-Francorchamps) in de "iRacing Mustang Cup".

Beelden zijn van mijn private practice, het verlaten van de pits is mijn allereerste kennismaking met de Mustang en de daarop volgende beelden.
Naar het einde toe (van de video) had ik al +- 4 laps achter de rug.

[youtube]jFmT9WqfUXU&list=UUhDeGJcgtofjerIvPkafc9A&index=1&feature=plcp[/youtube]

Ga me volgend seizoen eens focussen op de "iRacing Mustang Cup"... echt een heerlijk bakske om mee te rijden!

spoon

Legacy Member
ik wou ook nog een filmke maken van de mustang
straks of morgen men eerste race van de week is doen

ik blijf de mustang 1 van de leukere bakken vinden in iracing

is trouwens de enige road car die ik met H-shifter speel

TX.Conn

Legacy Member
Is nog van de laatste dag van Spa-Francorchamps week met de Mustang, public practice sessie... i lolled toen ik voorbij reed :lol:.

[youtube]tY2SXPk5f3Y&list=UUhDeGJcgtofjerIvPkafc9A&index=1&feature=plcp[/youtube]

TX.Conn

Legacy Member
Zucht... steekte dan uw tijd in het maken van een prachtig film'ke, moet de audiotrack natuurlijk weer auteursrechtelijk beschermd zijn :doh:.

Nochtans staat het liedje dat ik gebruik op YouTube... dat zou normaal geen probleem mogen leveren dan, maarja toch is het zo :s.

Lol blijkbaar is het enkel op YouTube zelf dat het liedje wordt gedempt... hier speelt het mee af met de beelden WTF!

[youtube]TgDF5UsIquY&list=UUhDeGJcgtofjerIvPkafc9A&index=1&feature=plcp[/youtube]

spoon

Legacy Member
filmke aan het maken van men race op glenn

momenteel al 70GB aan materiaal :p

Scifo

Legacy Member
Laatste race van gisterenavond? Een glimpke van mij en kevin erin zou prachtig zijn! :p

Had ik maar meer vrije tijd dan kon ik ook wat besteden aan filmkes maken :sad: Moet ander werk zoeken met heel veel verlof!

spoon

Legacy Member
:p

kruipt echt veel tijd in als ik met de late sta kan ik daar s'morgens beetje tijd insteken
was ik al van plan om wat beelden van jullie er in te stoppen

maar om 1 of andere reden ben jij na ronde 9 verdwenen uit men replay
en kevin ook ergens
straks een terug loaden het begin is toch altijd het spannends

Scifo

Legacy Member
Ja mijn race was niet echt interessant, heb niet echt een duel gehad. Neemt niet weg dat ik echt wel moest werken om die'n achter mij op +1 sec te houden :/

spoon

Legacy Member
ja heb het gezien ook kevin zijn race was niet echt interessant
neemt niet weg dat jullie zullen voorkomen in mijn filmke

spoon

Legacy Member
leuke copyright free music zoeken is ook nog best een lastig werkje

spoon

Legacy Member
vandaag de gerecorde filmke bekeken en tot de conclusie gekomen dat ik ze niet goed genoeg vind

dus terug begonnen en hopelijk morgen beginnen monteren

TX.Conn

Legacy Member
GT2 Race Battle:

[youtube]JXzeDFlCJvc&list=UUhDeGJcgtofjerIvPkafc9A&index=1&feature=plcp[/youtube]

Iedereen zou het op YouTube moeten kunnen bekijken (in sommige landen is ie geblokt), als het geblokt is is ie hier ook te zien: Vimeo: GT2 Race Battle.

spoon

Legacy Member
das ni slecht he

wou normaal morgen mijn filmke afwerken ma da zal ni lukken
andere plannen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan